مدیر شبکه برند mvm در ایران :

فعالیت ۱۵۰ نمایندگی مدیران خودرو در ایران

1402/03/10 - 07:53 - کد خبر: 93512 نسخه چاپی

نصر: مدیر شبکه برند mvm در ایران گفت: شرکت مدیران خودرو ۱۵۰ نماینده در ایران دارد و تعداد بیشتری هم در تلاش برای گرفتن نمایندگی هستند و سومین خودرو ساز بزرگ کشور است که تنوع محصولاتی زیادی دارد و آپشن های مختلف باعث شده تا بازار پر رونقی داشته باشد.

به گزارش نصر، مهدی قدمی، مدیر شبکه برند mvm در نشست خبری آئین افتتاحیه نمایندگی مدیران خودرو ۴۸۳ نصیرالهی گفت: سیر تکامل مدیران خودرو از محصولات ابتدایی بالاتر رفته و سعی کردیم در کنار بهبود محصول در ساختار سازمانی و وضعیت خدمت رسانی هم تلاش کنیم که در این زمینه در ارزیابی های سازمان صمت نیز رتبه های خوبی کسب کردیم.
وی در ادامه افزود: توسعه شبکه یکی از موضوعات مهم مدیران خودرو است اما اگر در  شهری نماینده خود را افزایش دهیم به این معنی نیست که تنها به دنبال افزایش فروش محصولات خود هستیم بلکه افزایش دسترسی مشتریان به محصولات یا نظارت بر نحوه فروش جز برنامه های توسعه شبکه است.

قدمی در خصوص بازار تبریز خاطر نشان کرد: تبریز بازار خوبی در زمینه فروش محصولات مدیران خودرو داشته و با افزایش نمایندگی ها پیشرفت های خوبی راشاهد خواهیم بود.
وی در خصوص مشکلات مربوط به قطعه خودرو ها اظهار داشت: مسائل مختلفی در زمینه قطعه وجود دارد و بخاطر برخی محدودیت ها برخی اوقات مشکل ایجاد می شود ولی وقتی قطعات اصلی وارد میکنیم وظیفه داریم که آنهارا گارانتی کنیم. معمولا قطعه موتور خودرو ها اصل بوده و قیمت یکسانی دارند اما قطعات بدنه چون در کیفیت های مختلف وارد می شود، می تواند با قیمت متنوعی پیدا شود بنابراین خود مشتریان گاهی دنبال قطعا ارزان تر می روند که قیمت و کیفیت پایین تری دارند.
وی در پایان گفت: شرکت مدیران خودرو ۱۵۰ نماینده در ایران دارد و تعداد بیشتری هم در تلاش برای گرفتن نمایندگی هستند. مدیران خودرو سومین خودرو ساز بزرگ کشور است که تنوع محصولاتی زیادی دارد و آپشن های مختلف باعث شده تا بازار پر رونقی داشته باشد.
نمایندگی مدیران خودرو ۴۸۳ نصیرالهی در تبریز خیابان امام خمینی روبروی موزه آذربایجان گشایش یافت.
انتهای پیام/
فعالیت ۱۵۰ نمایندگی مدیران خودرو در ایران حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار