خبر/

برگزاری مسابقات روزجهانی ام اس در تبریز

1402/03/10 - 10:11 - کد خبر: 93510 نسخه چاپی

نصر: مسابقات ورزشی روز جهانی ام اس توسط هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا و انجمن ام اس استان در تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر، مسابقات ورزشی روز جهانی ام اس به همت هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا و انجمن ام اس استان در تبریز برگزار شد.
سعید نامور، رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان در گفتگو با نصر، در خصوص برگزاری این مسابقات گفت: به بهانه نهم خرداد، روز جهانی ام اس، هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان با همکاری انجمن ام اس استان مسابقات ورزشی شطرنج و دارت برای ورزشکاران ام اس برگزار کرد تا این بیماران در کنار ورزش سلامتی خود را هم پیش ببرند.
وی در ادامه افزود: وجود چنین مسابقاتی باعث می شود روحیه بیماران ام اس بهتر شود و خود را در جامعه فعال ببینند که انرژی مضاعفی برای آنها تزریق می کند.
نامور همچنین در مورد قالب مسابقات گفت: مسابقات به صورت گروهی و انفرادی توسط هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا و با حضور ورزشکاران انجمن ام اس برگزار می شود. در این رقابت ها بیش از ۱۰۰ ورزشکار حضور داشتند و در پایان نفرات برتر مشخص شدند.
رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در پایان اظهار داشت: سه رشته ورزشی برای این قشر از ورزشکاران در نظر گرفته شده و جز جامعه هدف بیماران ام اس می باشد. روز ام اس با شعار خود آگاهی، مراقبت و توانبخشی مطرح می شود که در همین زمینه اقدامات گسترده ای برای این جامعه در نظر گرفته می شود.
انتهای پیام/
برگزاری مسابقات روزجهانی ام اس در تبریز حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار