مدیرعامل شرکت ‌فرودگاه‌های سازمان منطقه آزاد کیش خبر داد؛

راه‌اندازی خط پروازی کیش به دبی

1402/03/09 - 20:52 - کد خبر: 93505 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت ‌فرودگاه‌های سازمان منطقه آزاد کیش از راه‌اندازی خط پروازی کیش به دبی خبر داد و گفت:‌ نخستین پرواز این مسیر همزمان با میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام رضا (ع) انجام می‌شود.

به گزارش نصر، عزت‌الله محمدی ‌با بیان اینکه این پرواز توسط کیش ایرلاین انجام می‌شود، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌‌های انجام شده هفته‌ای دو بار در روزهای دوشنبه و پنجشنبه پرواز در خط هوایی کیش به دبی انجام خواهد شد.
وی افزایش خطوط پروازی کیش به مقصد کشورهای حاشیه خلیج فارس را از جمله برنامه‌های مهم و راهبردی این شرکت اعلام کرد و گفت: در تلاش برای راه‌اندازی خط پروازی به مقصد بغداد و مسقط نیز هستیم.
مدیرعامل شرکت توسعه، مدیریت بنادر و فرودگاه‌های سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: این جزیره از قطب‌های گردشگری و تجاری در ایران محسوب می شود و انتخاب شمار زیادی از مسافران برای سفر به ان نیازمند برقراری مسیر هوایی متعدد بوده و از این رو تدابیر لازم برای افزایش پروازها از نقاط مختلف جغرافیایی به مقصد جزیره در دستور کار قرار گرفته است.
لازم به ذکر است، هم اکنون برخی از بازرگانان برای سفر به کشورهای حاشیه خلیج فارس مجبور به طی مسیر کیش به تهران و تهران به مقصد خارجی خود هستند که با راه‌اندازی پروازهای خارجی در زمان و هزینه این افراد صرفه جویی می شود.
انتهای پیام/
راه‌اندازی خط پروازی کیش به دبی خبرگزاری تسنیم

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار