سرپرست کمیته دارت آذربایجان شرقی خبر داد:

برگزاری مسابقات قهرمانی دارت آذربایجان شرقی در تبریز 

1402/03/08 - 17:12 - کد خبر: 93413 نسخه چاپی

نصر، سرپرست کمیته دارت آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقات قهرمانی دارت در تبریز خبر داد. 

به گزارش نصر، رضا کهتری با اشاره به برگزار مسابقات دارت قهرمانی استان در تبریز اظهار داشت: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت، در بخش آقایان و بانوان در رده سنی، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می شود. 
وی افزود: این مسابقات به صورت رایگان روز جمعه 12 خردادماه در خانه دارت تبریز، واقع در منظریه  برگزار و نفرات برترنیز تجلیل می شوند. 
سرپرست کمیته دارت آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: نفرات برتر این مسابقات، امتیاز حضور در مسابقات کشوری را به دست خواهند آورد.  
کهتری در ادامه با بیان اینکه کمیته دارت استان آذربایجان شرقی برنامه های مختلفی را در راستای توسعه این رشته ورزشی دنبال می کند گفت: برگزاری دوره مربیگری درجه سه دارت از اصلی ترین برنامه های این کمیته برای سالجاری است و طبق برنامه ریزی های به عمل آمده این دوره های آموزشی  ویژه آقایان و بانوان در خانه دارت تبریز برگزار خواهد شد.  
وی ادامه داد: استعدادیابی در مدارس و دانشگاه ها، برگزاری کارگاه های آموزشی، راه اندازی کمیته های شهرستانی و توسعه دارت در شهرستانها از دیگر برنامه های این کمیته برای سالجاری است. 
سرپرست کمیته دارت استان آذربایجان شرقی در پایان گفت: از مسوولان استانی انتظار داریم حمایت بیشتری از این رشته ورزشی داشته باشند تا بتوانیم پاسخگوی نیازها و انتظارات ورزشکاران این رشته باشیم.
انتهای پیام/
برگزاری مسابقات قهرمانی دارت آذربایجان شرقی در تبریز  حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار