در دیدار شهردار با هیئت نمایندگان اتاق تبریز مطرح شد؛

ضرورت شناسایی و معرفی ظرفیت‌های استان و جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی

1402/03/08 - 11:51 - کد خبر: 93384 نسخه چاپی

نصر: در دیدار رئیس اتاق و هیئت نمایندگان اتاق تبریز با شهردار تبریز بر ضرورت همکاری مشترک بین اتاق و شهرداری در راستای شناسایی و معرفی ظرفیت‌های استان و جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی تاکید شد.

به گزارش نصر، رئیس اتاق تبریز در این دیدار از همکاری اتاق چه در حوزه مشورتی و چه در رابطه با جذب سرمایه‌گذار در پروژه‌های تبریز خبر داد و گفت: جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی راهگشای اشتغال و تولید است و در این مسیر اتاق تبریز و شهرداری می‌توانند گام‌های مثبتی را با معرفی ظرفیت‌های استانی بردارند.
یونس ژائله در ادامه با اشاره به اینکه مکان فعلی اتاق، متناسب با ظرفیت‌های توسعه‌یافته بخش خصوصی استان نیست، از شهردار تبریز خواستار رفع موانع موجود در خصوص اخذ مجوز ساختمان جدید اتاق شد.
وی افزود: امیدواریم در اسرع وقت این موضوع در شورای شهر مطرح شده و با مساعدت اعضای شورا، عملیات اجرایی ساختمان هرچه سریعتر آغاز شود.
 
کارگروه مشترک سرمایه‌گذاری بین شهرداری و اتاق تبریز تشکیل می‌شود
یعقوب هوشیار؛ شهردار تبریز نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت جذب سرمایه‌گذار در استان، از برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در مهر ماه سال‌جاری در تبریز خبر داد.
وی ضمن تاکید بر اهمیت جذب سرمایه‌گذار برای توسعه تبریز، بر ضرورت همکاری مشترک بین اتاق تبریز و شهرداری در راستای شناسایی و معرفی پتانسیل‌های استان و جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی تاکید کرد.
هوشیار گفت: راهبری موضوع سرمایه‌گذاری باید توسط متخصصان این حوزه صورت گیرد.
وی در رابطه با مساعدت و همکاری‌های لازم در زمینه‌ی صدور مجوز ساختمان جدید اتاق تبریز اعلام آمادگی کرد.
در پایان این دیدار اعضای هیئت نمایندگان اتاق به تبادل نظر در رابطه با موانع و چالش‌های سرمایه‌گذاری در استان پرداختند و مقرر شد تا کارگروه مشترک سرمایه‌گذاری بین شهرداری و اتاق تبریز تشکیل گردد.
انتهای پیام/
ضرورت شناسایی و معرفی ظرفیت‌های استان و جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار