سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی:

آذربایجان شرقی قطب صنایع غذایی کشور است / بانک توسعه تعاون همراه توسعه استان

1402/03/08 - 11:32 - کد خبر: 93377 نسخه چاپی

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی گفت: استان آذربایجان شرقی به لحاظ دارا بودن واحدهای متعدد صنایع غذایی موفق قطب این صنعت به شمار می رود.

به گزارش نصر به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی، مسعود کردستانی در جریان سفر به آذرشهر بازدیدی از دو واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شهید سلیمی انجام داد.
بازدید از گروه صنایع غذایی " نظری " اولین واحدی بود که از سوی سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی و هیات همراه مورد بازدید قرار گرفت.
 
کردستانی در جریان بازدید از این واحد صنعتی اظهار داشت: تولید محصولاتی در کلاس بین المللی و با کیفیت بسیار عالی زمینه ساز خوشنامی مجموعه صنایع غذایی نظری است.
وی ادامه داد: بازدید از مجموعه ایی که صدها نفر در آن به صورت مستقیم مشغول به کار هستند؛ هر هموطنی را برای آینده این سرزمین امیدوارتر می کند.
کردستانی به کار گیری نیروهای جوان و تحصیلکرده در کنار بهره مندی از تجربه سال ها کار و تلاش در این عرصه را رمز موفقیت مدیریت توانمند صنایع غذایی نظری خواند و افزود: بعد از بازدید و دریافت گزارشی از روند فعالیت ها و به ویژه صادرات این مجموعه توانمند به منظور مشارکت در توسعه مجموعه بانک توسعه تعاون آمادگی همکاری لازم را دارد.
 
سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اذعان داشت: صنایع غذایی نظری از جمله مشتریان وفادار و ممتاز بانک توسعه تعاون به شمار می رود و از اینکه توانسته ایم در این توسعه مشارکت کنیم بر خود می بالیم.
در ادامه " کریم نظری " مدیر عامل صنایع غذایی نظری نیز با تبیین فعالیت های این شرکت صنعتی اذعان داشت: در حال حاضر یک هزار و 800 نفر در شبکه تولید و توزیع نظری فعالیت دارند.
وی ادامه داد: تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بسترساز تولید محصولات متنوع و متفاوتی در مجموعه کارخانه فراهم کنیم.
نظری با بیان اینکه هم اکنون در بازار کشورهای همسایه به ویژه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و اروپای شرقی حضور داریم اضافه کرد: شناخت بازار و حضور در بازارهای جهانی دو رمز موفقیت این مجموعه در امر صادرات است.
به گفته وی در حال حاضر صنایع غذایی " نظری" در هفت هکتار زمین ؛ با 70 نوع محصول متفاوت دارای 27 دفتر فروش ، 120 واحد نمایندگی و پنج هاب توزیع در سراسر کشور است.
 بازدید از تعاونی تولید یونولیت
در ادامه بازدید از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی سلیمی؛ سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان در محل کارخانه شرکت تعاونی تولید یونولیت آذر فخر ممقان حاضر شد.
در این بازدید کردستانی و هیات همراه در جریان فعالیت های این مجموعه صنعتی قرار گرفتند.
" مصطفی فخری " مدیرعامل شرکت تعاونی تولید یونولیت آذرفخر ممقان در این بازدید با ارایه گزارشی از فعالیت های این مجموعه از حمایت های بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک تخصصی بخش تعاون تقدیر کرد.
 
 
حضور در شعبه آذرشهر
سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون در ادامه با حضور در شعبه آذرشهر ضمن بازدید؛ با همکاران شعبه به گفت و گو نیز نشست.
در این بازدید کردستانی با اشاره به ویژگی های منحصربفرد آذرشهر به لحاظ قرار گیری در مسیر شهرک ها و شهرهای صنعتی استان اظهار داشت: اگرچه قدردان تلاش ها و زحمات همکاران مان در شعبه هستیم ولی انتظارهای منطقی از شعبه خواستار افزایش درجه شعبه در شان و منزلت شهرستان آذرشهر است.
وی با بیان اینکه تمام همکاران شعبه باید در امر بازاریابی و دستیابی به منابع پایدار تلاش کنند؛ اذعان داشت: شعبه آذرشهر ظرفیت افزایش مشتریان شرکتی را دارد ؛ از این حیث باید برنامه ریزی دقیق مبنی بر جذب مشتریان جدید همچنین تقویت حساب مشتریان قدیمی در دستور کار قرار گیرد.
این گزارش می افزاید، در ابتدای این دیدار " نقی جعفری " رئیس شعبه آذرشهر نیز گزارشی از فعالیت های شعبه ارایه داد و ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک با وفاق و همدلی همه پرسنل شاهد ارتقای درجه و رتبه شعبه در کشور باشیم.
انتهای پیام/
 
 آذربایجان شرقی قطب صنایع غذایی کشور است / بانک توسعه تعاون همراه توسعه استان نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار