شهردار منطقه 5؛

کاربری فرهنگسرای نظمی تغییر نمی کند/ انتقال معاونت عمرانی منطقه 5 موقتی است

1402/03/08 - 09:30 - کد خبر: 93365 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه 5 با اشاره به انتقال معاونت فنی و عمرانی این منطقه به ساختمان فرهنگسرای نظمی گفت: کاربری این فرهنگسرا تغییر نکرده و انتقال معاونت عمرانی موقتی است.

به گزارش نصر، سیاوش فتح اللهی با بیان اینکه فرهنگساری نظمی در دوره مدیریت قبلی شهرداری با چشم انداز آینده برای کوی نیاوران طراحی و ساخته شده است یادآور شد: آن بخش از شهرک مرزداران درحال حاضر تکمیل نشده و به دلیل تراکم پایین جمعیت، با عدم استقبال عمومی مواجه است.
وی با بیان اینکه ساختمان مذکور از زمان افتتاح تاکنون به صورت متروکه و غیرقابل استفاده مانده بود اظهار داشت: در صورت تداوم بلااستفاده ماندن این ساختمان، با مشکلاتی مانند فرسودگی و تخریب تاسیسات، سرقت تجهیزات و .... روبرو شده و هزینه های صورت گرفته به هدر خواهد رفت.
شهردار منطقه پنج از برنامه شهرداری برای ترمیم ورزشگاه پنج هزار نفری و توسعه فضای سبز در مجاورت فرهنگسرای نظمی خبر داد و افزود: با استقرار معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه پنج ضمن رفع کاستی های محوطه ساختمان فرهنگسرای نظمی، نسبت به تجهیز و نگهداری آن اقدام خواهد شد.
فتح اللهی استفاده بهینه از زیرساخت های سازمانی را اصل غیرقابل انکار مدیریتی خواند و گفت: به طور حتم در صورت نیاز جمعیت منطقه، کاربری فرهنگساری نظمی به حالت اولیه بازگردانده خواهد شد.
انتهای پیام/
کاربری فرهنگسرای نظمی تغییر نمی کند/ انتقال معاونت عمرانی منطقه 5 موقتی است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار