رد شایعات حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در انتخابات مجلس؛

خانی: کاندیدای مجلس نیستم

1402/03/07 - 22:51 - کد خبر: 93357 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: باتوجه به برخی شایعات پیرامون حضور در مجلس بایستی اعلام کنم که هیچگونه قصد و برنامه ای برای ورود به انتخابات نخواهم داشت.

به گزارش نصر، با توجه به نزدیکی انتخابات دوازدهمین  دوره مجلس شورای اسلامی و گمانه زنی‌ها در خصوص داوطلبان بالقوه حوزه‌ های مختلف، چندی است لیست هایی در خصوص اسامی نامزدهای احتمالی پیش‌بینی می‌شود.
یکی از نام‌های مشترک در بین اکثر قریب بالاتفاق لیست‌ها منتشر می‌شود اسم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان‌شرقی به عنوان داوطلب از حوزه انتخابیه اهر و هریس می‌باشد. در همین زمینه محمد خانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در گفتگو با نصر با رد شایعات مربوط به حضور در انتخابات مجلس ۱۴۰۲ گفت: باوجود اینکه شایعاتی در این زمینه در برخی پایگاه خبری ایجاد شده است، هیچگونه قصد و برنامه ای برای حضور در انتخابات مجلس ندارم.
خانی که از زمستان ۱۴۰۰ سکان شرکت آب‌و فاضلاب استان را بر عهده دارد، با اشاره به تمرکز خود بر پروژه های شرکت آب و فاضلاب استان خاطر نشان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان در ماه های آتی پروژه های مهم تری دارد لذا تمام تمرکز خود را در به هدف رساندن مسئله تامین آب پایدار مردم استان خواهم گذاشت.
انتهای پیام/
خانی: کاندیدای مجلس نیستم نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار