با ۷۸۰ میلیارد ریال هزینه؛

مسیرگشایی شهید علیپور بزودی به بهره برداری می‌رسد

1402/03/07 - 20:55 - کد خبر: 93348 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز گفت: مسیرگشایی شهید علیپور بزودی با ۷۸۰ میلیارد ریال هزینه در حوزه شهرداری منطقه ۸ تبریز افتتاح خواهد شد.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار امروز در بازدید از آخرین روند پروژه مسیرگشایی شهید علیپور اظهار کرد: خیابان شهید علیپور به طول  ۳۲۰ متر و عرض ۱۸ متر  و ۷۸ میلیارد تومان هزینه خیابان‌های امام خمینی(ره)، شهید رضانژاد و خیابان قره‌باغی را به یکدیگر متصل کرده و موجب کاهش ترافیک در این محل می‌شود.  
هوشیار با اشاره به اقدامات صورت گرفته در پروژه مسیرگشایی شهید علیپور تصریح کرد: به منظور ساماندهی مسیرگشایی شهید علیپور، کفسازی این مسیر به صورت سنگفرش اجرایی می‌شود که با تلاش عوامل اجرایی، در حداقل زمان ممکن شاهد تکمیل و بهره برداری از مسیرگشایی و سنگفرش شدن ۱۸ متری شهید علیپور خواهیم بود.
وی  اقدامات عمرانی شهرداری منطقه ۸ را در هسته مرکزی شهر را ارزشمند دانست و اجرای پروژه مسیر گشایی شهید علیپور را تسهیل کننده ترافیک در هسته مرکزی شهر دانست.
شهردار تبریز با اشاره به نقش پروژه‌های مسیرگشایی در کاهش ترافیک شهری افزود: پروژه‌های مسیرگشایی باید کارکرد ترافیکی داشته و علاوه بر تسهیل سفرهای درون‌شهری، نقش پدافند غیرعامل نیز داشته باشند.
در این بازدید یعقوب هوشیار شهردار تبریز دستورات لازم در خصوص تکمیل فوری پروژه و افتتاح مسیرگشایی شهید علیپور را صادر کرد.
انتهای پیام/
مسیرگشایی شهید علیپور بزودی به بهره برداری می‌رسد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار