رئیس پلیس راه استان آذربایجان شرقی؛

آزاد راه تبریز - زنجان بازگشایی شد

1402/03/07 - 15:21 - کد خبر: 93328 نسخه چاپی

نصر: رئیس پلیس راه استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ظهر امروز محور رفت آزاد راه تبریز به سمت تهران در فاصله ۹۹ کیلومتری تبریز - زنجان با واژگونی یک دستگاه تریلی مسدود شده بود، گفت: با همکاری نیروهای راهداری مسیر بازگشایی شده است و تردد در جریان است.

به گزارش نصر، رضا کریمی نژاد روز یکشنبه در گفت و گو علت واژگونی تریلی را مشکل فنی اعلام کرد و گفت: این حادثه تلفات جانی نداشت .
آزادراه تبریز - زنجان اوایل سال ۱۳۹۰ به عنوان اولین آزادراه کوهستانی کشور به بهره‌برداری رسید که بعدها به نام آزادراه پیامبر اعظم (ص) نام‌گذاری شد و اکنون یکی از مهم‌ترین و پرترددترین آزادراه‌های کشور است.
حالا که ۱۲ سال از افتتاح آزادراه تبریز- زنجان سپری می‌شود این پروژه همچنان دارای نواقصی است، نواقصی همچون وضعیت نامناسب آسفالت، چاله‌های فراوان در مسیر، نبود روشنایی، کمبود مجتمع‌های خدماتی بین راهی و کمبود پمپ بنزین که همگی باعث شده تا مسافران این آزادراه از وضعیت آن ناراضی باشند.
آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.
انتهای پیام/
آزاد راه تبریز - زنجان بازگشایی شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار