فرمانده انتظامی شهرستان خبر داد

دستگیری قاتل در هشترود

1402/03/07 - 14:33 - کد خبر: 93316 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی شهرستان هشترود از دستگیری عامل قتل جوان ۱۹ ساله در صحنه جرم توسط ماموران آگاهی و کلانتری ۱۱ خبر داد.

به گزارش نصر، سرهنگ کلام الله ابراهیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در شهر هشترود، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد جوانی ۱۹ ساله در اثر ضربه چاقو به دلیل شدت جراحات فوت کرده و با اشاره به کشف آلات قتاله (یک قبضه چاقو و یک دستگاه شوکر برقی) استفاده شده در قتل از متهم، تشریح کرد: متهم در بازجویی‌های پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد.
سرهنگ ابراهیمی با بیان اینکه مزاحمت در فضای مجازی و کلیشه‌ای کردن و ادامه دادن باعث بروز حادثه و قتل شده است، گفت: با حضور به موقع ماموران آگاهی قاتل در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر و به بزه انمتسابی خود اعتراف کرد.
وی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس آذربایجان شرقی، وی در پایان، با بیان این که شهروندان برای احقاق حق و مطالبات خود از دیگران به جای استفاده از خشونت و شیوه‌های غیر قانونی، به مراجع قضائی مراجعه کنند تا شاهد این چنین اتفاقات ناگواری نباشیم، گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و چنانچه افرادی بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند پلیس با جدیت با آنان برخورد قانونی خواهد کرد.
انتهای پیام/
دستگیری قاتل در هشترود خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار