کاظم محمودی پیشکسوت باشگاه تراکتور/

هواداران تراکتور را مقابل فولاد تنها نگذارند/ هنوز برای قهرمانی دیر نشده است

1398/09/21 - 23:55 - کد خبر: 9329 نسخه چاپی

نصر: پیشکسوت باشگاه تراکتورگفت: هواداران تراکتور همیشه در سرما و گرما کنار تیم محبوب خود بوده اند و از آن ها درخواست دارم در بازی مقابل فولاد از تیم ، بازیکنان و مسولان باشگاه حمایت کنند تا شاهد عملکرد خوب باشیم.

به گزارش نصر،  کاظم محمودی پیشکسوت باشگاه تراکتور در خصوص وضعیت این تیم و بازی پیش رو مقابل فولاد گفت: دیدار تیم های تراکتور و فولاد از این جهت حساس است که اگر تیم تراکتور موفق به کسب سه امتیاز بازی شود می تواند شرایط تیم از لحاظ روحی و روانی بهتر شود .
وی افزود:و با توجه به اینکه تراکتور دو بازی عقب افتاده نسبت به تیم های دیگر دارد می تواند با کسب برد در این بازی ها فاصله خود را از صدر جدول کم کند.
محمودی گفت: به نظر من اگر تراکتور در سه بازی آینده خود نتایج خوبی را کسب کند شرایط تیم بهبود پیدا می کند و در نیم فصل با جذب یک سرمربی خوب تیم به شرایط ایده آل خود بر خواهد گشت.
پیشکسوت باشگاه تراکتور تاکید کرد: هواداران تراکتور باید بدانند هنوز برای کسب مقام قهرمانی در لیگ دیر نشده است و در کنار آن تراکتور یکی از اصلی ترین مدعیان کسب جام حذفی است.
وی اضافه کرد: هواداران تراکتور همیشه در سرما و گرما کنار تیم محبوب خود بوده اند و از آن ها درخواست دارم در بازی مقابل فولاد از تیم ، بازیکنان و مسولان باشگاه حمایت کنند تا شاهد عملکرد خوب باشیم.
محمودی در ادامه گفت: برخی از کانال ها با ایجاد حاشیه برای تیم تراکتور باعث ایجاد فشار روی تیم می شوند که باید به این نکته توجه داشته باشند این تیم برای 40 میلیون هواداران است و خیلی ها با تراکتور زندگی می کنند و در لحظات شادی این تیم شاد هستند و در روز های بد ناراحت می شوند.
انتهای پیام/
هواداران تراکتور را مقابل فولاد تنها نگذارند/ هنوز برای قهرمانی دیر نشده است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار