دومین کارگاه تخصصی “مهرپلاس“  برگزار شد

دومین کارگاه تخصصی ارسال صورتحساب الکترونیکی پایانه های فروشگاهی

1402/03/06 - 16:29 - کد خبر: 93251 نسخه چاپی

نصر: دومین کارگاه تخصصی ارسال صورتحساب الکترونیکی پایانه های فروشگاهی سامانه مودیان و اظهارنامه های مالیاتی اشخاص حقیقی روز پنجشنبه چهارم خرداد به مدت سه ساعت به همت مجموعه “مهر پلاس“ و همکاری مجموعه “آقای حساب“ با حضور مدیران عالی کسب و کار و مدیران مالی در سالن نسل فردا برگزار شد. 

به گزارش نصر،  مجید نوروزی از مدیران مالی “مهر پلاس“،  در این کارگاه با بیان کامل آیین نامه ها و بخشنامه ها و الحاقات پایانه های فروشگاهی به حاضرین ، به صورت عملی با استفاده از نرم افزار حسابداری و مالی “مهر پلاس“ با نحوه صدور و ارسال صورت حساب های الکترونیکی و نحوه کار با سامانه مودیان تشریح کرد. 
در ادامه دکتر میلاد حبیب اللهی مدیر عامل  مجموعه “آقای حساب“ با توضیح کامل قوانین مالیاتی در خصوص اظهار نامه های اشخاص حقیقی و دستورالعمل مربوط به توافق تبصره ماده 100، مدیران مالی با چگونگی تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی اشخاص حقیقی آشنا شدند.  
همچنین با حضور  محمدرضا بهرامی از مدیران مالی مجموعه “آقای حساب“ به صورت عملی با نحوه تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی اشخاص حقیقی با استفاده از سامانه اظهار نامه سازمان امور مالیاتی، به حاضرین جلسه توضیح دادند.  
این گزارش حاکی است، همراه با پرسش و پاسخهای مدیران مالی دومین کارگاه تخصصی “مهر پلاس“ به پایان رسید.
انتهای پیام/
دومین کارگاه تخصصی ارسال صورتحساب الکترونیکی پایانه های فروشگاهی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار