یوسفی نیا خبر داد؛

پیشرو در عرصه صنعت ساخت و ساز خشک

1402/03/05 - 12:29 - کد خبر: 93170 نسخه چاپی

نصر: بهراد یوسفی نیا با بیان اینکه شرکت بازرگانی یوسفی نیا از سال ۹۶ فعالیت خود در عرصه صنعت ساخت و ساز خشک را آغاز کرد، گفت: این شرکت در زمینه تامین و فروش مصالح و اجرای سقف کاذب منطقه شمالغرب کشور فعالیت دارد و دارنده دو نمایندگی از شرکت های پانل جی پرد شرکت اریا کناف و تی وای تی سازه های پروفیل سبک گالوانیزه است.

به گزارش نصر، وی با اشاره به اینکه این گروه با تامین بیش از ۲۰۰هزار مترمکعب سقف کاذب سهم عمده ای از فروش مصالح را داراست، افزود: بازرگانی یوسفی نیا با بهره کیری از دانش فنی خود توانسته است هزاران متر مربع سقف کاذب اجرا کند.


وی با بیان اینکه سیستم های ساخت و ساز خشک کناف با هدف کاهش ضایعات ساختمانی و استفاده بهینه از منابع طبیعی و صرفه جویی در زمان و هزینه احرا می شوند، ادامه داد: سیستم های ساخت و ساز خشک سهولت، سرعت و دقت احرایی بسیار بالایی نسبت به روش های سنتی دارند.


یوسفی نیا اضافه کرد: این شرکت تا کنون ۱۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۰۰ نفر غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است و در واردات و عرضه پنل های زد اب و ضد حریق پیشرو است.


وی با اشاره به هدف حضور در بیست و هشتمین دوره ر نمایشگاه صنعت ساختمان، افزود: در این دوره از نمایشگاه با هدف ایجاد ارتباط مستمر با بزرگان صنعت ساختمان حضور پیدا کردیم و خوشبختانه امسال نمایشگاه بسیار تخصصی و با حضور سازنده های برتر برگزار شد و استقبال بالا بود.


وی اضافه کرد: در دوره از نمایشگاه شرکت های قوی و مخاطبان حرفه ای حاضر شدند.
یوسفی نیا بزرگترین چالش عرصه فعالیت خود را وجود افراد سودجویی در صنعت ساختمان سازی خواند و افزود: نظام مهندسی سیستمی برای کنترل سازه ندارد و افراد سودجو استاندارد اجرا نمی کنند و با پانل های درجه دو و قیمت پایین بازار را الوده کردند.


وی اضافه کرد: دغدغه نظام مهندسی فقط پیشگیری خسارت ساختمان از زلزله است و پیگیر ساخت داخلی ساختمان و سازه های خشک نیست و این موضوع به افراد سودجو فرصت فعالیت داده است.
انتهای پیام/
پیشرو در عرصه صنعت ساخت و ساز خشک گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار