به میزبانی شهرستان جلفا؛

همایش فصلی مدیران روابط عمومی فرمانداری‌های آذربایجان شرقی برگزار شد

1402/03/04 - 15:00 - کد خبر: 93140 نسخه چاپی

نصر: همایش فصلی مدیران روابط عمومی فرمانداری‌های آذربایجان شرقی به میزبانی فرمانداری جلفا و منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس برگزار شد.

به گزارش نصر، فرماندار جلفا در این همایش با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در آگاه‌سازی، اطلاع‌رسانی، انعکاس عملکردها و پایش افکار عمومی، گفت: روابط عمومی در هر تشکیلاتی، پل ارتباطی بین مدیریت و کارکنان و همچنین بین سازمان و افکار عمومی است و باید در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها نقش مشاور را برای مدیر ایفا کند.
اسمعیل عطاپور افزود: روابط عمومی فرمانداری‌ها درواقع روابط عمومی حاکمیت هستند و در تقویت رابطه حاکمیت با مردم نقش برجسته‌ای دارند و عملکرد آنها در این رابطه تاثیرگذار است.
وی تاکید کرد: مدیران روابط عمومی فرمانداری‌ها باید روابط عمومی سایر ادارات را هم به تحرک و فعالیت وادارند و از ظرفیت آنها برای انتقال عملکرد حاکمیت به مردم استفاده کنند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی هم با اشاره به تحول در کارکردهای روابط عمومی و گسترش روزافزون شبکه‌های اجتماعی، گفت: در فضای جدید ارتباطات، روابط عمومی‌ها وظیفه دارند چهره مطلوبی از سازمان خود به افکار عمومی ارائه کنند و در کنار آن، نیازهای مخاطبان و جامعه هدف را به مدیریت سازمان انتقال دهند.
محمد عزیزی راد افزود: متاسفانه ساختار روابط عمومی در نهادها و سازمان‌های دولتی و خصوصی ما جا نیفتاده و باید تلاش کنیم ضمن استفاده از تجارب گذشته و قدرشناسی از داشته‌ها، جایگاه روابط عمومی را ارتقا دهیم.
وی خاطرنشان کرد: امروز روابط عمومی در اطلاع‌رسانی مکتوب خلاصه نمی‌شود، بلکه عرصه ارتباطات چندرسانه‌ای است و اگر واکنش به‌موقع به اخبار و رویدادها نداشته باشد عملکرد مناسبی نخواهد داشت.
مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی همچنین از تلاش‌های روابط عمومی فرمانداری‌های استان برای انعکاس عملکرد دولت مردمی قدردانی کرد و خواستار حمایت فرمانداران از ارتقای جایگاه روابط عمومی شد.
مدیران روابط عمومی فرمانداری‌های آذربایجان شرقی هم در این نشست دیدگاه‌های خود را درخصوص مسائل حوزه کاری خود بیان کردند.
بازدید از سه واحد تولیدی و صنعتی شامل کارخانه ارس خودرو، واحد گلخانه‌ای ارس تارلا امیر و کارخانه فولاد ارس از دیگر برنامه‌های این همایش یک‌روزه بود.
انتهای پیام/
 همایش فصلی مدیران روابط عمومی فرمانداری‌های آذربایجان شرقی برگزار شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار