مربی تیم فوتبال تراکتور؛

تراکتور باید همواره در جمع مدعیان لیگ‌برتر قرار گیرد

1402/03/04 - 09:23 - کد خبر: 93106 نسخه چاپی

نصر: مربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه، این تیم همواره باید مدعی اصلی قهرمانی لیگ‌برتر باشد، گفت: پرسپولیس نتایج خوبی را در طول فصل کسب کرد و مستحق قهرمانی بود.

به گزارش نصر، محمد نصرتی در گفت‌وگویی اظهار کرد: از جزئیات حضور سه مربی خارجی در تراکتور اطلاع ندادم و امیدوارم در کادرفنی تیم موفق باشند.
وی افزود: بابت باخت سنگین برابر استقلال عذرخواهی می‌کنم، شرایط بازی آن‌طور نبود که با اختلاف شش گل بازنده باشیم و آن‌ روز، روز ما نبود، معتقدم نمی‌توان با نتیجه‌ی یک بازی عملکرد خوب تراکتور را پس از حضور پاکو خمس مورد ارزیابی قرار داد.
نصرتی در رابطه با عملکرد تراکتور در فصلی که گذشت، گفت: در ابتدای فصل قربان بردیف با تفکرات و سبک خاص خودش به تراکتور آمد و چند ماه پس از آن پاکو خمس با سبکی متفاوت روی نیمکت این تیم نشست، ابزار و بازیکنان موجود در تیم با تفکرات سرمربی اسپانیایی تراکتور هم خوانی نداشتند، ولی این سرمربی در پست برخی بازیکنان تغییراتی را ایجاد کرد و همچنین باعث شکوفایی چند بازیکن شد، که از جمله آن‌ها می‌توان به؛ گستاوو واگنین و رضا اسدی اشاره کرد.
وی ادامه داد: به‌نظرم تراکتور در مجموع فصل خوبی را سپری کرد و حمایت‌ های خوبی از طرف مسئولان باشگاه انجام پذیرفت.
وی در پاسخ به این سوال که چرا تراکتور در پنجره نیم‌فصل در پست‌هایی که با کمبود بازیکن باکیفیت مواجه بود، خریدهای قابل توجهی را انجام نداده است؟ اذعان کرد: این طبیعی است که بازیکنان باکیفیتی در بازار پنجره نیم‌فصل وجود نداشته باشند، برای نمونه "خایمه گومز" که یکی از خریدهای نیم‌فصل محسوب می‌شود،‌ نتوانست در شرایط ایده‌آل قرار گیرد و معتقدم تیم‌ها باید در ابتدای فصل اقدام به خرید بازیکن کنند.
مربی تراکتور با بیان اینکه پرسپولیس مستحق کسب عنوان قهرمانی لیگ‌برتر بود، گفت: به قهرمانی این تیم احترام می‌گذارم و این تیم نتایج خوبی را در طول فصل به دست آورد.
نصرتی در واکنش به انتخاب رضا عنایتی به عنوان سرمربی تیم‌ملی امید، توضیح داد: عنایتی در دوران مربیگری خود نتایج چندان خوب یا بدی را کسب نکرد و عملکرد این سرمربی متوسط بوده است، به‌نظرم کسی که به عنوان سرمربی تیم‌ملی امید انتخاب شده، باید به بازی‌های برون‌مرزی و بین‌المللی اشرافیت داشته و با کار کردن با بازیکنان جوان آشنا باشد.
او ادامه داد: در بحث انتخاب‌ها همواره انتقاد وجود داشته است، اما اکنون باتوجه به اینکه، انتخاب انجام شده و این موضوع یک بحث ملی است، باید از عنایتی حمایت شود و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.
وی در  پاسخ به این سوال که اگر رضا عنایتی به او پیشنهاد حضور در کادرفنی تیم امید را بدهد، قبول خواهد کرد یا خیر، گفت: هرگز این کار را انجام نمی‌دهم.
نصرتی در پاسخ به این‌ سوال که هدف تراکتور در فصل آینده چه خواهد بود؟ متذکر شد: تراکتور همواره باید مدعی اصلی قهرمانی باشد و فصل آینده نیز بدین گونه خواهد بود.
وی در واکنش به اظهارنظر برخی از کارشناسان فوتبال مبنی بر اینکه تعدادی از بازیکنان حال حاضر تراکتور در حد و اندازه این تیم نیستند، گفت: به نظر این کارشناسان فوتبال احترام می‌گذارم، اما نظر سرمربی تیم مهم است و باید به نظر "پاکو خمس" احترام گذاشت.
مربی تراکتور در واکنش به انتقادات پاکو خمس نسبت به کیفیت کم چمن ورزشگاه یادگارامام (ره)، خاطرنشان کرد: پاکو خمس یک سرمربی بین‌المللی است که در سطح اول فوتبال حضور داشته است، انتقادات وی در راستای پیشرفت فوتبال کشورمان است و در این خصوص با نظر خمس موافق هستم و مسئولان باید انتقاداتش مورد بررسی قرار داده و به آن‌ها جامع عمل بپوشانند.
انتهای پیام/
تراکتور باید همواره در جمع مدعیان لیگ‌برتر قرار گیرد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار