خبر/

تجلیل از جانبازان حماسه آزادسازی خرمشهر شرکت پتروشیمی تبریز

1402/03/03 - 23:06 - کد خبر: 93102 نسخه چاپی

نصر: جهت پاسداشت مقام جانبازان و ایثارگران، در سالروز آزادسازی خرمشهر، زارعی معاون عملیات و رئیس مجتمع تبریز به نیابت از میراشرفی مدیرعامل پتروشیمی تبریز طی مراسمی از جانبازان پتروشیمی تبریز با تقدیم لوح تقدیر تجلیل کرد.

به گزارش نصر؛ در لوح سپاس اهدایی آمده است:
رزمنده و جانباز سرافراز 
سلام علیکم
درود و رحمت خداوند تبارک و تعالی بر مجاهدانی که علم رسالت و پاسداری از انقلاب را به دوش کشیده و پیروی از اباعبدالله الحسین (ع) را به شایستگی پاس داشتند و سلام بر شهیدان شاهدی که مصداق بارز (صدقوا ما عاهدو الله علیه) گردیده و با خون پاک خود درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی را آبیاری نمودند.


بار دیگر همزمان با سالروز عملیات بیت المقدس و روز قیامت، ایثار، پیروزی ، شمیم دل انگیز شهادت و رشادت روح افزا شد و یاد و خاطره مردان این سرزمین ، جبهه، جهاد و شهادت را در اذهان تداعی کرد و ما جاماندگان کاروان سرخ شهادت حسینی (ع) را برآن داشت تا با یاد شهدا با این عزیزان سفر کرده به دیار باقی تجدید عهد و پیمان نموده و تسلی خاطر بازماندگان شهدا را فراهم آوریم.
امید است با عنایت خاصه امام زمان (عج) و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) همچون گذشته در پاسداری از آرمانهای انقلاب و امام راحل عظیم الشان (ره) موفق و پبروز باشید.
یاد و خاطره دل انگیز همه ی شهیدان کشور عزیزمان زنده ، پویا و جاویدان باد.
انتهای پیام/
تجلیل از جانبازان حماسه آزادسازی خرمشهر شرکت پتروشیمی تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار