حاشیه دیدار ماشین سازی و نساجی/

پرچم‌های تراکتور و ماشین‌سازی در دستان هواداران تبریزی/ بازگشت لک به تبریز

1398/02/04 - 11:23 - کد خبر: 931 نسخه چاپی

نصر: دیدار دو تیم ماشین سازی تبریز و نساجی در حالی در ورزشگاه بنیان دیزل آغاز شده است که هواداران تبریزی پرچم‌های تراکتور و ماشین سازی با هم در دست دارند.

به گزارش نصر به نقل ازفارس،  در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال دو تیم ماشین سازی و نساجی در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز از ساعت 16 به مصاف هم رفتند که این دیدار با حواشی جالبی روبرو بود.

* در این دیدار اتفاق عجیب در ترکیب تیم ماشین سازی تبریز رخ داد، "دخسوس" بهترین دروازه بان دور رفت  نیمکت نشین شد و علیرضا حیدری دروازه بان سابق تیم تراکتورسازی در ترکیب تیم ماشین سازی قرار گرفت.

* برای تماشای این دیدار حدود 30 نفر تماشاگر نساجی در ورزشگاه حضور دارند و در یک قسمت از ورزشگاه مستقر شده‌اند و تیم خود را تشویق می کنند.

* همانند هفته‌های گذشته تماشاگران تبریزی با پرچم های تراکتورسازی و ماشین سازی در ورزشگاه حضور یافته و هر 2 تیم را تشویق می کنند.

* پیش از بازی تماشاگران تبریزی و قائمشهری با هم خوش و بش کرده و  تبریزی‌ها نیز به گرمی از تماشاگران میهمان استقبال کردند.

* حامد لک بازیکن سابق تیم تراکتورسازی تبریز در سال 94 امروز به تبریز آمده و درون دروازه نساجی قرار گرفته است.

* امروز تا این لحظه استقبال خوبی از بازی ماشین سازی صورت نگرفته است. تیم ماشین سازی در دو بازی پیکان تهران و فولاد خوزستان در تبریز بازی را مقابل این دو تیم واگذار کرده است.

* ماشین سازی و نساجی در لیگ برتر فوتبال کشور تنها سابقه یک بازی را با هم دارند که دیدار رفت 2 تیم در قائمشهر با تساوی بدون گل به اتمام رسیده بود.

انتهای پیام/

پرچم‌های تراکتور و ماشین‌سازی در دستان هواداران تبریزی/ بازگشت لک به تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار