مدیرکل ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:

نقش بانوان در صحنه های مختلف پر رنگ است

1402/03/03 - 21:53 - کد خبر: 93097 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: امروز در کشور اسلامی ما مردان و زنان پاکدامن پابه پای هم در ساختن میهن قدم بر داشته اند و نقش بانوان در همه صحنه ها و عرصه های مهم و مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و سایر حوزه ها پر رنگ است.

به گزارش نصر، سید محمد حسین بلاغی در دورهمی رسانه ای به مناسبت دهه کرامت و گرامیداشت روز دختر، افزود: زنان ایران اسلامی در کنار نقش مادری خود در تمامی عرصه های علمی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی و سیاسی حضوری پررنگ و فعال دارند.
وی با گرامیداشت سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر، ادامه داد: در حماسه آزادسازی خرمشهر زنان پا به پای مردان در آن سهم داشتند.
بلاغی اظهار کرد: امیدواریم جامعه دخترانه ما همچنان پاکدامن، وطن ساز، رو به رشد و رو به تعالی بماند.
وی گفت: بخش زیادی از فعالان رسانه ای استان آذربایجان شرقی را بانوان تشکیل میدهند و بانوان در این عرصه بسیار فعال تر و منظم تر هستند.
جانشین فرمانده سپاه عاشورا نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: ماندگاری انقلاب در سایه حضور اصحاب رسانه و نخبگان این عرصه است.
سرهنگ الیاس گل محمد زاده افزود: زمانی که انقلاب اسلامی تازه به پیروزی رسیده بود دشمن و در نبرد نابرابر با این تصور که ۹ روزه جنگ را تمام می کنند تحمیل کرد ولی زنان و مردان ایران اسلامی اجازه ندادند وجبی از خاک کشور به دست دشمنان برسد.
وی ادامه داد: زنان و مردان خرمشهر ۳۴ روز مقاومت کردند هرچند پس از ۳۴ روز، خرمشهر به اشغال دشمن درآمد ولی موجب شد تا تمام برنامه‌های دشمن متجاوز به‌هم بخورد و نیروهای نظامی نیز در این مدت سازماندهی کنند.
انتهای پیام/
نقش بانوان در صحنه های مختلف پر رنگ است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار