مدير عامل نمايشگاه بين المللي تبریز خبر داد:

آذربایجان شرقی پیشرو در برگزاری نمایشگاه های تخصصی / تبریز میزبان فعالان صنعت ساختمان

1402/03/03 - 22:14 - کد خبر: 93090 نسخه چاپی

نصر: حبیب ماهوتی در آیین افتتاح بیست و هشتمین دوره نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و تاسیسات که در نمایشگاه بین المللی تبریز در حال برگزاری است، گفت: نمایشگاه صنعت ساختمان و تاسیسات، ۲۸ سال است که بدون وقفه همه ساله برگزار شده است و هر سال نسبت به سال قبل هم از لحاظ کیفیت و هم کمیت پربارتر شده است.

به گزارش نصر، وی با بیان اینکه شرکت های حوزه ساختمانی و تاسیسات در کشور و همچنین کشورهای همسایه تولید کننده هر سال با تکنولوژی های جدید در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند، افزود: ۳۰ سال از عمر نمایشگاه بین اللملی تبریز می گذرد و اکنون شاهد برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در بیست و هشتمین دوره هستیم.
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز با اشاره به اینکه همواره در تلاش بودیم عناوین نمایشگاهی جدیدی را به کشور معرفی کنیم و در این امر پیشتاز باقی بمانیم، ادامه داد: سعی داریم در برگزاری نمایشگاه های تخصصی کشور پیشتاز باشیم.
وی با بیان اینکه در اولین روز نمایشگاه شاهد حضور بسیار عالی و خوب بازدید و شهرت نمایشگاه جهانی شده است و همه میدانند که در اردیبهشت یا خرداد نمایشگاه برگزار خواهد شد.
ماهونی با بیان اینکه این نمایشگاه در ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر با مشارکت ۵۰۰ واحد صنعتی در ۲۵۰ غرفه برگزار می شود، افزود: نمایشگاه صنعت ساختمان ۲ تا ۵ خرداد ماه از ساعت ۴ تا ۱۰ شب برگزار می شود.
انتهای پیام/
آذربایجان شرقی پیشرو در برگزاری نمایشگاه های تخصصی / تبریز میزبان فعالان صنعت ساختمان گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار