رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛

جهاد برای امنیت کشور همچنان ادامه دارد

1402/03/03 - 16:01 - کد خبر: 93078 نسخه چاپی

نصر: رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر ضرورت حفظ ثبات امنیت کشور، گفت: در شرایط کنونی جهاد برای امنیت کشور همچنان ادامه دارد.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام شعبانعلی صالحی نسب روز چهارشنبه در همایش فرماندهان و کارکنان یگان‌های نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان شرقی و اردبیل، جهاد برای حفظ امنیت مرز و خاک میهن اسلامی را پایان ناپذیر دانست و اظهار کرد: ما باید با تفکر جهادی و روحیه شهادت طلبی در راستای دفاع از دستاوردهای گران بهای انقلاب اسلامی که با خون هزاران شهید آبیاری شده است، گام های مثبت و استوار برداریم.
وی حراست از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی را اهتمام ویژه همه اقشار و به خصوص مدیران اجرایی دانست.
صالحی نسب با گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر، افزود: بازپس گیری خرمشهر از دست دشمن تا بن دندان مسلح که مورد حمایت شرق و غرب بود، تنها در یک عملیات نظامی خلاقه نمی شود بلکه این پیروزی بزرگ به عنوان نمادی بین نیروهای حق و باطل در جهان مطرح است.
وی با بیان اینکه روز سوم خرداد برای ملت ایران روزی بسیار مهم، خاطره‌انگیز و افتخارآفرین است، یادآور شد: سقوط و فتح خرمشهر هم یادآور تلخ‌ترین روزهای دفاع مقدس و هم یادآور شیرین‌ترین ساعات رزمندگان اسلام و احاد ملت ایران زمین است.
صالحی نسب با اشاره به اهمیت پیروزی ملت ایران در برابر دشمن بعثی که از سوی همه قدرت‌ها و ابرقدرت‌ها پشتیبانی مالی و تسلحیاتی می‌شد، ادامه داد: عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد، نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.
وی فتح خرمشهر را نمونه بارزی از مدیریت جهادی و انقلابی در دوران دفاع مقدس برشمرد که منجر به تغییر رویه و مواضع کشورهای مختلف جهان به جمهوری اسلامی ایران شد.
انتهای پیام/
جهاد برای امنیت کشور همچنان ادامه دارد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار