لیگ برتر والیبال؛

پیوستن «فیاضی» به تیم والیبال شهرداری ارومیه قوت گرفت

1398/09/21 - 15:25 - کد خبر: 9307 نسخه چاپی

نصر: با جدایی «پوریا فیاضی» دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی ایران از لیگ لهستان پیوستن این بازیکن به تیم والیبال شهرداری ارومیه قوت گرفت.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، فیاضی طی چند روز گذشته به طور رسمی قرارداد خود را با تیم «بژین» لهستان فسخ کرد و مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه برای انجام مذاکره و جذب این بازیکن در تلاش هستند و اگر مشکلی خاصی اتفاق نیافتند به احتمال زیاد این بازیکن در ادامه لیگ برتر به این تیم خواهد پیوست.

با مصدومیت «فرهاد قائمی» در شهرداری به نظر می‌رسد فیاضی یکی از گزینه‌های اصلی مسوولان باشگاه شهرداری ارومیه برای حضور در ترکیب این تیم است و در صورت تحقق این امر خواسته هواداران تا حدودی برآورده می‌شود.

تیم لهستانی «بژین» در این فصل از لیگ والیبال لهستان با ۹ باخت، یک برد و کسب فقط دو امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد و فیاضی در چند مسابقه اول فصل به دلیل مشکلات خروجی و مصدومیت در چند بازی غایب بود اما در دیگر مسابقات و در ترکیب اصلی «بژین» به میدان می‌رفت؛ با این وجود این باشگاه دو روز گذشته اعلام کرد که قرارداد «فیاضی» فسخ شده و این بازیکن راهی تهران شده‌است.

تمرین‌های تیم ملی والیبال ایران از ۱۳ آذر آغاز شد و فیاضی هم ممکن است پس از بازگشت به تهران به اردوی این تیم ملحق شود.

«پوریا فیاضی» متولد سال ۲۲ دی سال ۱۳۷۱ در شهر هشترود است و سابقه چندین حضور در تیم شهرداری ارومیه را دارد و از محبوبیت خاصی در بین هواداران این شهر برخوردار است.

تیم والیبال شهرداری ارومیه یکشنبه گذشته در هفته دهم لیگ برتر با برخورداری از هماهنگی و انسجام لازم ماراتن سخت و نفس‌گیری مقابل پیام مشهد پشت سرگذاشت و در مقابل میزبان خود به پیروزی رسید؛ این تیم هم‌اکنون با دو بازی کمتر و با انجام هشت دیدار و اندوختن ۱۳ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

بر اساس اعلام فدراسیون والیبال با پایان یافتن هفته دهم لیگ برتر والیبال به دلیل برگزاری اردوی تیم ملی و حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ لیگ به مدت ۵۰ روز تعطیل شده‌است.

لیگ برتر والیبال با حضور ۱۳ تیم شهرداری ورامین، پیام خراسان، سایپا، راه‌یاب ملل مریوان، شهروند اراک ، پیکان، شهرداری گنبد، خاتم اردکان، شهرداری ارومیه، فولاد سپاهان، فولاد سیرجان ایرانیان، کاله مازندران و شهداب یزد از هشت آبان آغاز شد.

امسال پس از دو سال ناکامی، حضور تیم پرستاره‌ای با هدایت «مصطفی کارخانه» در شهر عشاق والیبال تا حدودی امید و شادی را به هواداران مشتاق شهر ارومیه بخشیده‌است ولی با استعفای این مربی صاحب نام شوک جدیدی بر پیکره این تیم وارد شد و باید منتظر تصمیم‌ جدید مسوولان باشگاه شهرداری ارومیه باشیم.

باشگاه شهرداری ارومیه امسال به جذب بازیکنان مطرح و ملی‌پوش اقدام کرده و بازیکنانی همچون محمدرضا حضرت‌پور، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، فرهاد سال‌افزون، فرهاد پیروت‌پور، سعید مصطفی‌وند، حمزه زرینی، مهدی کریمی و امیرحسین توخته را به خدمت گرفته‌است.

ملل مریوان، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد ایرانیان سیرجان، سپاهان اصفهان، کاله آمل، پیام مشهد، شهروند اراک، خاتم اردکان و شهداب یزد در لیگ برتر حضور دارند.

انتهای پیام/
پیوستن «فیاضی» به تیم والیبال شهرداری ارومیه قوت گرفت خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار