خبر/

دختران آذربایجان شرقی دغدغه‌های خود را با استاندار مطرح کردند

1402/03/03 - 12:31 - کد خبر: 93056 نسخه چاپی

نصر: جمعی از دختران دانش آموز و دانشجو به مناسبت روز دختر با استاندار آذربایجان شرقی دیدار و برخی دغدغه‌ها و خواسته‌های خود را مطرح کردند.

به گزارش نصر، حمایت نشدن ورزش بانوان و کمبود تجهیزات ورزشی، لزوم احداث سینمای کودک، نبود امکانات و فضای تفریحی برای سالمندان، نبود مسابقات علمی در مدارس دولتی، لزوم اختصاص برخی فضاها برای ورزش و تفریح بانوان و ایجاد خانه‌های حجاب، بی توجهی به مسائل تربیتی و پرورشی در مدارس، لزوم استفاده از بانوان و دختران جوان در مدیریت‌ها و نبود پوشاک و لباس ایرانی اسلامی در سطح شهر از جمله این خواسته‌ها و دغدغه‌ها بود.
استاندار آذربایجان شرقی در این نشست گفت: شما دختران باید عمق تأمل و تفکرتان را بیشتر کنید و خانواده‌ای که در آن مطالعه، بحث و گفتگو نباشد نمی‌تواند درجامعه انباشته از اطلاعات سرپا باشد.
زین العابدین خرم افزود: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی نیز احیای هویت زنانه است و اینکه زن با رعایت پوشش اسلامی هم می‌تواند در عرصه‌های مختلف فعالیت کند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به موفقیت‌ها و حضور بانوان ایرانی در عرصه‌های مهم و مختلف ورزشی، فرهنگی و علمی هنوز با وضعیت مطلوب فاصله داریم ولی برای به دست آوردن همین دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز هزینه زیادی شده است.
انتهای پیام/
دختران آذربایجان شرقی دغدغه‌های خود را با استاندار مطرح کردند خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار