خبر/

برگزاری جشن ازدواج ۳۳ زوج جوان دانشجوی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

1402/03/03 - 09:17 - کد خبر: 93019 نسخه چاپی

نصر:  جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برگزار شد.

به گزارش نصر، محمد صادقی آزاد، رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در این مراسم با ابراز خرسندی از برگزاری مراسم با شکوه ازدواج دانشجویی برای اولین‌بار در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان ضمن برشمردن ویژگی‌های مطلوب و قابل توجه ازدواج بهنگام و آسان، ایجاد هم افزایی در نیل به اهداف و مقاصد مشترک زندگی را فلسفه ازدواج دانشجویی عنوان کرد.
وی، ضمن آرزوی عاقبت بخیری و سعادت برای زوج‌های دانشجو با تاکید بر وجود عنصر صداقت، به عنوان رمز کلی توفیق در زندگی مشترک، افزود:  مهم‌ترین عنصر برای کسب موفقیت در زندگی مشترک، صداقت، سازگاری و انعطاف پذیری است که زوجین را برای تغییر و تحولات در مسیر و طول زندگی محیا کرده و راه رسیدن به سعادت و آرامش را برای یک خانواده موفق و سالم هموار می‌سازد.
حجت‌الاسلام والمسلمین رنجبر، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان نیز در این مراسم با بیان این‌که ازدواج دانشجویی الگویی موفق برای جامعه است، گفت: ازدواج یک امر مهم و در عین حال نقطه عطف زندگی هر انسانی محسوب می‌شود و پر ثمرترین جریان زندگی است که در سایه آن دین انسان حفظ می‌شود و نهایتا مهمترین بنیاد جامعه که خانواده است، تشکیل می‌یابد.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین اکبر شعبانی، مشاور و محقق حوزه خانواده به تشریح اصول صحیح حاکم بر روابط زوجین پرداخت و انتظارات و خواسته‌های متقابل همسران در زندگی مشترک را بیان کرد.
اهدای هدیه به زوج‌های جوان دانشجو، برگزاری مسابقه بین زوجین و بین دانشجویان، برپایی مراسم نمادین قرائت خطبه عقد و اهدای جوایز از طرف دانشگاه، از سایر برنامه‌های متنوع این مراسم بود.
انتهای پیام/
برگزاری جشن ازدواج ۳۳ زوج جوان دانشجوی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار