خبر/

گشایش نمایشگاه تخصصی بین‌ المللی صنعت ساختمان در تبریز

1402/03/02 - 18:44 - کد خبر: 93006 نسخه چاپی

نصر: بیست و هشتمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت ساختمان با حضور تولیدکننده هایی از ۱۱ استان کشور و نمایندگان هفت کشور خارجی در نمایشگاه بین‌المللی تبریز گشایش یافت.

به گزارش نصر، این نمایشگاه از امروز (سه شنبه) تا پنجم خرداد با حضور تولیدکنندگان و بازرگانان صنعت ساختمان برای ارایه و معرفی آخرین دستاوردهای این حوزه دایر شده است و علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از این نمایشگاه دیدن کنند.
بر اساس این گزارش، این نمایشگاه در سالن های امیرکبیر، پروین اعتصامی، شهریار، آذربایجان و ستارخان در زمینی به مساحت بیش از ۲۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع فضای مسقف و یک هزار و ۷۵۰ مترمربع فضای باز دایر شده است.
در این نمایشگاه از استان های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، اصفهان، خراسان رضوی، مرکزی، البرز، یزد، گلستان، خراسان شمالی و فارس و نمایندگانی از کشورهای ترکیه، چین، ایتالیا، ژاپن، کره جنوبی، مالزی و تایوان شرکت دارند.
بنا بر این گزارش، شرکت کنندگان در این نمایشگاه، انواع مصالح ساختمانی، شیرآلات بهداشتی و ساختمانی، ماشین آلات بتنی و صنعتی، چینی و سرویس بهداشتی، آجرنما، کفپوش، آسانسور، قطعات وابسته و درب و پنجره های یو پی وی سی و آلومینیومی به نمایش گذاشته اند.
سقف کاذب، عایق های رطوبتی، درب اتوماتیک، لوله و اتصالات پلی پروپیلن، سیستم های تهویه مطبوع، دستگاه های گرم کننده تابشی از دیگر مصالح مورد عرضه در این نمایشگاه است.
نمایشگاه بین المللی تبریز دارای ۵۰ هزار مترمربع سالن مسقف است.
انتهای پیام/
گشایش نمایشگاه تخصصی بین‌ المللی صنعت ساختمان در تبریز خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار