رئیس سازمان صمت استان مطرح کرد؛

اشتغالزایی برای 10 هزار نفر با راه‌اندازی 500 طرح سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی

1402/03/02 - 13:50 - کد خبر: 92988 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به تحقق برنامه های هدفگذاری شده در بخش تولید گفت: از بین دو هزار و 900 طرح در حال اجرا در استان، طرح های بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی به منظور راه اندازی 500 واحد در سال گذشته و 500 واحد برای امسال هدفگذاری شده بود که خوشبختانه تا پایان سال گذشته هدف گذاری انجام شده تحقق یافت و برای بیش از 10 هزار نفر اشتغال ایجاد شد.

به گزارش نصر، صابر پرنیان در گفتگو با برنامه افق توسعه از شبکه سهند با اشاره به حجم سرمایه گذاری نزدیک به 68 هزار میلیارد تومان برای دو هزار و 900 طرح در حال اجرا در استان افزود: پیش بینی اشتغالزایی برای راه اندازی این طرح ها 43 هزار نفر بود که برای امسال نیز راه اندازی 500 طرح هدفگذاری شده است.
وی با بیان این که اقدامات خوبی برای جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید در استان انجام شده است، تاکید کرد: دو هزار جواز تاسیس جدید در شهرک های صنعتی صادر و 600 زمین صنعتی برای شروع سرمایه گذاری ها در استان واگذار شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از تهیه اطلس سرمایه گذاری در تمام شهرستان های استان خبر داد و گفت: معرفی فرصت های سرمایه گذاری یکی از مهمترین برنامه های سازمان صمت استان است که بر این اساس با احصا ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری بستر مناسبی در این حوزه ایجاد شده است.
انتهای پیام/
اشتغالزایی برای 10 هزار نفر با راه‌اندازی 500 طرح سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار