خبر/

تنوع موضوعی، محتوایی و ساختاری در نمایش‌های جشنواره رضوی

1402/03/02 - 11:39 - کد خبر: 92968 نسخه چاپی

نصر: دبیر شانزدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی نمایش های این دوره جشنواره را دارای تنوع موضوعی، محتوایی و ساختاری خوبی بیان داشت.

به گزارش نصر، کوروش زارعی گفت: نمایش‌ها در این دوره از تنوع موضوعی، محتوایی و ساختاری خوبی برخوردار هستند.
کوروش زارعی عصر روز دوشنبه در آیین افتتاح شانزدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی اظهار کرد: شانزدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی در تبریز برگزار می‌شود و خدا را شاکر هستیم که امام رضا(ع) به من و شما توفیق داده اند تا خادم الرضا(ع) باشیم و برای سیره علمی و عملی ایشان، نمایش کار کنیم و این سیره را در صحنه برای مردم به نمایش بگذاریم.
وی ادامه داد: شرکت کنندگان و راه‌یافتگان به مرحله پایانی جشنواره، جایگاه خاصی نزد امام رضا(ع) داشته اند که امیدواریم تمامی هنرمندان این عرصه، قدر خود را بدانند چرا که این، توفیقی است که امام رضا(ع) و خداوند منان به شما عطا کرده است تا خدمتگزار سیره نبوی و اهل بیت (ع) باشید.
 زارعی افزود: نمایش‌ها از تنوع موضوعی، محتوایی و ساختاری  بسیار خوبی برخوردار بوده و مردم و پیشکسوتان تئاتر تبریز و آذربایجان شرقی قطعا از آثار هنرمندان این جشنواره لذت خواهند برد. 
وی گفت: حضور شما مهمانان را در تبریز خوشامد می‌گویم چراکه تبریز به مهمان نوازی و هنر دوستی معروف است و به همین دلیل، سه سال است که جشنواره تئاتر رضوی در این شهر برگزار می‌شود.
دبیر شانزدهمین جشنواره تئاتر رضوی در پایان تاکید کرد: از شما و دست و اندرکاران اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و همکاران ستاد در بنیاد امام رضا(ع) و تبریز تشکر می‌کنم. این افراد چندین ماه است که تلاش می‌کنند تا جشنواره به خوبی برگزار شود .
گفتنی است شانزدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی به دبیری کوروش زارعی و به میزبانی تبریز از 1 تا 5 خرداد ماه 1402 با اجرای 14 نمایش صحنه‌ای از 8 استان کشور از جمله آذربایجان شرقی، مازندران، همدان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اردبیل، یزد و استان تهران برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
تنوع موضوعی، محتوایی و ساختاری در نمایش‌های جشنواره رضوی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار