خبر/

برگزاری تور بین المللی ایران - آذربایجان در شهریور ماه

1402/03/02 - 07:22 - کد خبر: 92927 نسخه چاپی

نصر: سی و ششمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران - آذربایجان شهریور ماه امسال در استان های آذربایجان شرقی و غربی برگزار خواهد شد.

به گزارش نصر، ناصر هوشیار، سرپرست هیات دوچرخه‌سواری استان در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری سی‌وششمین دوره تور دوچرخه‌ سواری بین‌المللی ایران-آذربایجان عنوان داشت: سی‌وششمین دوره تور بین المللی ایران - آذربایجان با پیگیری‌های مکرر مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی برای تامین اعتبارهای ارزی و ریالی تور، خوشبختانه در سال جاری برگزار خواهد شد.
سرپرست هیات دوچرخه‌سواری آذربایجان‌شرقی با اشاره به تغییر زمان برگزاری سی‌وششمین دوره تور، مطرح کرد: باتوجه به اینکه مسابقات قهرمانی آسیا را در اوایل فصل پاییز پیش‌رو داریم، با درخواست و موافقت اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری، سی‌وششمین دوره تور در شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.
هوشیار در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: استان اردبیل عدم آمادگی خود برای میزبانی از تور را اعلام کرده است و به همین علت این استان در سال جاری میزبان این دوره از تور نخواهد بود و هر ۵ مرحله تور به میزبانی استان‌های آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
برگزاری تور بین المللی ایران - آذربایجان در شهریور ماه حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار