خبر/

دیدار شهردار تبریز با «امیر و رحیم اسدی اصل» از جانبازان سرافزار هشت سال دفاع مقدس

1402/03/01 - 10:50 - کد خبر: 92885 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز به همراه، رئیس و عضو شورای اسلامی شهر تبریز با جانبازان سرافزار هشت سال دفاع مقدس، امیر و رحیم اسدی اصل دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی و حکیمه غفوری با امیر و رحیم اسدی اصل از جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس و خانواده‌های آنها دیدار و گفتگو کرد.
شهردار تبریز ایثارگران و جانبازان را نماد صبر، اراده و از جان‌گذشتگی دانست و گفت: مردم همیشه قدردان ایثارگری و از جان‌گذشتگی این عزیزان خواهند بود.
یعقوب هوشیار با بیان اینکه استواری و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون جانفشانی شهدا، جانبازان و ایثارگران است، جانبازان را یادگاران ارزشمند دوران هشت سال دفاع مقدس دانست.
وی ادامه داد: خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگر صاحبان واقعی این انقلاب و نظام و ولی‌نعتمان مدیران کشور هستند و قطعا مطالبات آنها نیز در راستای آرمان‌های امام راحل (ره) و اشاعه فرهنگ انقلابی و جهادی خواهد بود و ما به عنوان مدیریت شهری از این مطالبات استقبال می‌کنیم.
یعقوب هوشیار گفت: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم به معرفی یکایک شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و امنیت به نسل جوان و نوجوان می‌داند و در این راه تمام توان و ظرفیت خود را به‌کار خواهد بست.
وی خاطرنشان کرد: جانبازان عزیز یادگاران گرانقدر دوران دفاع مقدس بوده و وظیفه ما نکوداشت مقام و منزلت آنها و معرفی ایثار و جانفشانی آنها به نسل جوان کشور است.


هوشیار یادآور شد: علاوه بر اینکه بنده به همراه اعضای محترم شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده دو شهید والامقام حضور می یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده های شهدا حضور یابند.    
در پایان این دیدارها، شهردار تبریز با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از امیر و رحیم اسدی اصل از جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس و خانواده‌های آنها تجلیل به عمل آورد.
بسیجی جانباز امیر اسدی اصل متولد  یکم فروردین سال ۱۳۴۵ در تبریز  در تاریخ بیستم اسفند سال ۱۳۶۲ در عملیات خبر شیمیایی شده و  به درجه رفیع جانبازی نایل آمدند  و برادر وی، بسیجی جانباز رحیم اسدی اصل متولد یک شهریور سال ۱۳۴۷ در تبریز در تاریخ بیستم مرداد سال ۱۳۶۶ در عملیات نصر ۷ مورد اصابت تیر و ترکش دشمن قرار گرفته و به درجه جانبازی نایل آمد.
انتهای پیام/
دیدار شهردار تبریز با «امیر و رحیم اسدی اصل» از جانبازان سرافزار هشت سال دفاع مقدس نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار