خبر/

اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال برای آماده سازی شهرک صنعتی چاراویماق

1402/02/31 - 18:48 - کد خبر: 92848 نسخه چاپی

نصر: فرماندار چاراویماق گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای جدول گذاری، تسطیح و آماده سازی شهرک صنعتی چاراویماق اختصاص یافته است.

به گزارش نصر، توکلی در جلسه شورای اداری چاراویماق که در بخش شادیان برگزارشد افزود: چاراویماق با وجود وسعت زیاد دارای ظرفیتهای مناسب برای سرمایه گذاری دربخشهای مختلف است اما متأسفانه نبود کارخانجات متناسب دربخشهای کشاورزی ومعادن که به صورت خام فرآوری میشود باعث مهاجرت مردم شده است.
وی شهرک صنعتی چاراویماق را یکی از زیر ساختهای مناسب برای جذب سرمایه گذار وتوسعه وآبادانی این شهرستان دانست وافزود: وجود این شهرک صنعتی باتوجه به قرارگرفتن درجوار آزادراه پیامبر اعظم (ص) هم برای سرمایه گذاری وهم در حوزه اشتغالزایی کمک بزرگی برای جوانان جویای کار است.
ساخت شهرک صنعتی چاراویماق از مهر پارسال آغاز شده و قرار است در مرحله نخست در یکصد هکتار احداث و ۳۲۳ قطعه صنعتی و کارگاهی در آن ایجاد شود.
 فرماندار چاراویماق به مشکلات مربوط به بخش شادیان دربخش های مختلف نیز اشاره کرد وگفت: نبود مدارس شبانه روزی دخترانه در این بخش باعث شده است نزدیک ۲۹۰ دانش آموز دختر ترک تحصیل کنند که به نظام آموزشی ما آسیب بزرگی میزند.
توکلی با انتقاد از نبود درمانگاه شبانه روزی و آمبولانس در بخش شادیان افزود: به علت مسافت طولانی تا مرکز استان و جاده های صعب العبور مردم این مناطق دچار مشکل شده و باعث فوت بیماران بدحال در زمان انتقال به مراکز درمانی میشود.
وی همچنین از شرکت مخابرات استان خواست برای توسعه دکل های مخابراتی و ارتباطی روستاهای این شهرستان اقدام کند.
انتهای پیام/
اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال برای آماده سازی شهرک صنعتی چاراویماق نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار