معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی:

بیانیه گام دوم انقلاب، چراغ راه آینده کشور و نظام اسلامی است

1402/02/31 - 15:36 - کد خبر: 92828 نسخه چاپی

نصر: معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، تنها یک متن نیست، گفت: این بیانیه، نقشه‌ و چراغ راه آینده اداره کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش نصر، تراب محمدی یکشنبه، ۳۱ اردیبهشت‌ماه در دومین دوره همایش «همیاری نخبگان مردم، نهادهای انقلابی و دولت سیزدهم در گام دوم انقلاب» که در تبریز برگزار شد، اظهار کرد: طی سال‌های گذشته گام‌های عملی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب برداشته نشده و تاکنون آنچنان عملی به آن نشده است اما در دولت سیزدهم، گام‌هایی خوبی در این راستا برداشته شده، هرچند که هنوز گام‌های اولیه هستند.
به گزارش ایسنا، وی با بیان این‌که این بیانیه، هدف غایی انقلاب اسلامی ایران را ایجاد تمدن نوین ایران اسلامی بیان می‌کند، افزود: بیانیه پاسخی به چگونگی شکر نعمت عظیم انقلاب اسلامی و نظام برخواسته از آن است.
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به بحث علم و دانش در این بیانیه، ادامه داد: آذربایجان شرقی در عرصه علم و پژوهش و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از دانش بنیان، ستاد اقتصادی دانش بنیان را در استانداری تشکیل دادیم که با پنج کمیته فعال می‌کند.
محمدی گفت: این ستاد استانی در راستای ایجاد هماهنگی بین بخش دولتی، خصوصی، صنعت و دانشگاه‌ها رتبه دوم کشوری را در توسعه اقتصاد دانش بنیان کسب کرده است.
معاون استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به نکات مربوط به هفت محور بیانیه گام دوم انقلاب، مطالبه گری مردم و پاسخگو بودن مسئولان نسبت به تحقق این محورها را ضروری دانست.
انتهای پیام/
بیانیه گام دوم انقلاب، چراغ راه آینده کشور و نظام اسلامی است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار