در پارک باغشمال با مدیریت شهرداری منطقه 3 تبریز؛

نمایشگاه "بانوان کارآفرین آذریایجان‌ شرقی" برگزار می‌ شود

1402/02/30 - 16:22 - کد خبر: 92771 نسخه چاپی

نصر: نمایشگاهی از محصولات تولیدی بانوان کارآفرین شهرستان تبریز و 10 شهرستان استان آذریایجان‌شرقی به مدت 1 هفته در اول خرداد ماه، در مجموعه تاریخی- فرهنگی پارک باغشمال با مدیریت شهرداری منطقه 3 تبریز و با همکاری چند سازمان و نهاد استان برگزار می‌شود.

به گزارش نصر، شهردار منطقه خبر از برپایی نمایشگاهی با عنوان "بانوان کارآفرین آذربایجان شرقی" با برپایی 20 غرفه در داخل یکی از سالن‌های بهسازی و مناسب‌سازی شده مجموعه تاریخی- فرهنگی پارک باغشمال داد و گفت: نمایشگاه محصولات تولیدی بانوان کارآفرین شهرستان تبریز و 10 شهرستان استان آذریایجان‌شرقی به مدت یک هفته، در معرض دید عموم شهروندان و بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت.
اکبر پورخردمند افزود: این نمایشگاه از روز سوم خرداد به مدت یک هفته با 10 غرفه‌ از آثار تولیدی بانوان کارآفرین شهرستان تبریز و 10 غرفه با آثار 10 شهرستان دیگر استان، قبل از ظهر از ساعت 9/30 تا 12/30و بعداز ظهر از ساعت 16/00 تا 19/30 با مدیریت امور ارتباطات و همکاری واحد امور فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه به نمایش گذاشته خواهد شد.
وی غرفه مهم و اختصاصی این نمایشگاه را غرفه ویژه عفاف و حجاب ذکر کرد و گفت: با توجه به موضوع روز و اهمیت ویژه حجاب، این غرفه با حضور کارشناسان مربوطه و با همکاری واحد امور فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه برپا خواهد شد.
شهردار منطقه، از سایر دستگاه‌های همکاری کننده در برپایی این نمایشگاه به نمایندگی آستان قدس رضوی در استان آذربایجان‌شرقی و اداره کل کار، تعاون و رفاه استان اشاره کرد و گفت: رشته‌های مختلف صنایع دستی، خشکبار و میوه خشک، سفال و رزین و کیف و کفش و...از رشته‌های منتخب برای ارائه در این نمایشگاه هستند.
پورخردمند شهرستان‌های آماده برای برپایی نمایشگاه را شهرستان‌های سراب، میانه، مراغه،آذرشهرو بناب اعلام کرد و اظهار داشت: در کنار این نمایشگاه محصولات تولیدی بانوان کارآفرین، استادانی نیز کلاس‌های آموزشی برگزار خواهند کرد و همچنین در حاشیه نمایشگاه، مسابقات نقاشی برای کودکان برگزار شده و جوایزی اهداء خواهد شد.
انتهای پیام/
نمایشگاه نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار