خبر/

میزبانی تبریز از اردوی تیم ملی پارا تیرکمان

1402/02/30 - 16:08 - کد خبر: 92758 نسخه چاپی

نصر: اردوی تیم ملی تیر اندازی با کمان ایران با حضور ورزشکارانی از آذربایجان شرقی و سایر استان ها در تبریز در حال برگزاری است.

به گزارش نصر، اردوی تیم ملی پارا تیرکمان ایران با حضور کمانداران به میزبانی تبریز برگزار شد.
کاظم قبادی، رئیس هیات تیراندازی با کمان استان در گفتگو با نصر در خصوص این اردو گفت: اردوی تیم ملی پاراتیراندازی باکمان ایران از ۲۲ اردیبهشت تا ۶ خرداد در تبریز درحال برگزاری است.
وی در ادامه افزود: هدف از برگزاری این اردو آماده سازی کمانداران از لحاظ روانی و تکنیکی برای حضور در مسابقات پاراجهانی که در تیرماه در جمهوری چک برگزار می شود، می باشد.
قبادی، با اشاره به اهمیت این مسابقات خاطر نشان کرد: مسابقات جهانی چک به منظور سهمیه گیری برای پارالمپیک ۲۰۲۴ فرانسه برگزار می شود و اصلی ترین سهمیه ها کسب خواهد شد.
رئیس هیات تیراندازی با کمان استان اظهار داشت: در این اردو فرزانه عسگری در بخش کامپوند و لیلا سخائی فر هم به عنوان مربی از استان حضور دارند. همچنین حمید کهتری به عنوان سرمربی در تیم ملی حضور دارد که اصالتا تبریزی می باشد.
وی در پایان گفت: این میزبانی به درخواست هیات استان انجام شد که دلیل اصلی آن حضور چندین ورزشکار از استان در کنار تیم ملی و افزایش فنی و دانش انهاست.
انتهای پیام/
میزبانی تبریز از اردوی تیم ملی پارا تیرکمان حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار