هفته سی‌ام لیگ‌برتر فوتبال:

پایان نافرجام تراکتور مقابل استقلال/ تیم خمس در تهران گلباران شد

1402/02/28 - 20:46 - کد خبر: 92681 نسخه چاپی

نصر: دیدار دو تیم استقلال و تراکتور با برتری هفت بر یک آبی‌پوشان پایتخت به اتمام رسید.

به گزارش نصر، دو تیم استقلال و تراکتور در چارچوب هفته پایانی رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸ روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه با سوت رضا عادل در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با برتری هفت بر یک استقلالی‌ها به پایان رسید.
دیداری که از لحاظ جایگاه دوتیم در جدول حساسیت چندانی نداشت با حضور تماشاگران استقلال و تراکتور در دو سمت ورزشگاه جنبه‌ای حیثیتی به خود گرفت.
تیم میزبان بازی را پرموقعیت آغاز کرد و در دقیقه ۱۷ مسابقه، روی خطای پنالتی بر روی ارسلان مطهری، مهدی قایدی با ضربه‌ای دقیق دروازه اخباری را باز کرد.
در ادامه کار روی یک حرکت عمقی توسط بازیکنان استقلال، ضربه سر مطهری، مهدی قایدی را در موقعیت تک به تک با اخباری قرار داد و برترین گلزن فصل استقلال یازدهمین گل خود را در دقیقه ۴۲ باری به ثمر رساند. 
 قائدی، در ادامه کار با شوتی تماشایی از پشت محوطه جریمه، گل سوم تیمش را نیز وارد دروازه اخباری کرد.
نیمه نخست کاملاً یک طرفه و به نفع استقلال دنبال شد تا بازی با برتری سه بر صفر شاگردان ساپینتو به پایان برسد.
در نیمه دوم این مسابقه تراکتوری‌ها به دنبال جبران گل های خورده بودند و مهدی قنبری در دقیقه ۵۹ بازی با شوتی دیدنی از پشت محوطه‌جریمه دروازه سعیدی‌فر را در شرایطی باز کرد که توپ در میانه راه به چشمی برخورد کرده بود.
در دقیقه ۶۱ بازی روی اشتباه مدافع تراکتور، مهدی قائدی با تیزچنگی گل چهارم تیمش را در شرایط تک به تک وارد دروازه اخباری کرد تا با این هت‌تریک در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.
روزبه چشمی و آرش قادری در دقیقه ۶۹ بازی از زمین اخراج شدند تا دوتیم بازی را ۱۰ نفره دنبال کنند.
محمدحسین مرادمند که هفته قبل هم در رفسنجان برای تیمش گل زده بود، با حضور در محوطه جریمه تراکتور گل پنجم استقلال را با شوتی محکم به ثمر رساند.
در ادامه ضدحملات استقلالی‌ها، آرش رضاوند روی ارسال دقیق از سمت راست، با یک ضربه سر گل ششم تیمش را در دقیقه ۷۵ به ثمر رساند.
در ادامه کار تلاش استقلالی ها برای افزایش تعداد گل های زده و خیز شاگردان خمس برای جبران نتیجه حاصلی به همراه نداشت تا دیدار دوتیم با پیروزی هفت بر یک استقلال به اتمام برسد.
جعفر سلیمانی با ضربه پای راست خود در درون محوطه جریمه توپ را در کنج دروازه اخباری قرار داد تا با تیر خلاص‌اش حساب کار را هفت بر یک کند.
به گزارش ایسنا، شکست سنگین تراکتور برابر استقلال بدترین باخت تاریخ این باشگاه را رقم زد تا خمس اولین باخت خود را مقابل سرمربیان خارجی لیگ‌برتر تجربه کند.
استقلال با این پیروزی ۶۲ امتیازی شد و لیگ را در جایگاه سوم به پایان رساند و تراکتور نیز با ۵۲ امتیاز چهارم شد.
انتهای پیام/
پایان نافرجام تراکتور مقابل استقلال/ تیم خمس در تهران گلباران شد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   ناصر   10 ماه پیش  

حیف این همه پول که صرف بازیکن های بی کیفیت بی غیرت می شود. به نظر من اگر این پولها برای مدتی خرج زیرساخت های باشگاه و تربیت تیم ها پایه با بازیکنان محلی بشود در درازمدت نتایج بهتری برای تراکتور خواهد داشت.
پژوهشیار