خبر/

هواداران خواستار برخورد با بازیکنان تراکتور

1402/02/28 - 20:38 - کد خبر: 92680 نسخه چاپی

نصر، به دنبال غیبت مشکوک چند بازیکن تراکتور و بازی عجیب مدافعین، هواداران خواستار پاسخگویی مسئولان باشگاه هستند.

به گزارش نصر، هفته پایانی بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران عجیب ترین و تلخ ترین روز برای هواداران تراکتور بعد از جمعه سیاه آذربایجان بود. دیداری که قبل از شروع آن رفتارهای عجیب برخی بازیکنان و غیبت در مقابل استقلال نشان دهنده اتفاقی در این دیدار بود.
تحقیر آمیز ترین روز ورزش آدربایجان درحالی روز پنجشنبه به وقوع پیوست که بازیکنان تراکتور تمام تلاش خود را برای رقم زدن این روز انجام دادند؛ از اعطا پنالتی عجیب تا اخراج و چندین پاس گل برای بازیکنان استقلال صحنه هایی بودند که بایستی باشگاه تراکتور جوابگوی جریحه دار شدن احساسات هواداران و آبروریزی ورزش آذربایجان باشد.
هواداران فوتبال که تا آخرین دیدار حمایت کامل خود را از سرمربی و برخی بازیکنان با حضور در ورزشگاه نشان داده بودند اما تحمل چنین صحنه هایی را نداشته و منتظر واکنش مدیرعامل باشگاه هستند.
قطعا اقدامات پاکو خمز به عنوان سرمربی تیم ستودنی است اما این نتیجه و صحنه های مشکوک بایستی مورد توجه قرار گیرد چراکه از چند هفته پیش احتمال وقوع تبانی در این هفته ها قابل پیشبینس بود. 
انتشار تصاویر بازیکنان با شلوارک در روز قبل از بازی و غیبت همان بازیکن به دلیل سرماخوردگی در روز بازی و همچنین غیبت یک شبه چند بازیکن به دلایل مختلف قطعا مشکوک بوده و نیازمند ورود سازمان لیگ و پیگیری هیات فوتبال استان است.
با این حال انتظار می رود حداقل باشگاه یکبارهم به احساسات هواداران احترام گذاشته و پاسخی برای این افتضاح داشته باشد.
انتهای پیام/
هواداران خواستار برخورد با بازیکنان تراکتور حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار