خبر/

اجرای 4 هزار و 800 طرح ورزشی در کشور

1402/02/28 - 20:16 - کد خبر: 92678 نسخه چاپی

نصر: معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای وزیر ورزش و جوانان در بناب گفت: حدود چهار هزار و 800 طرح ورزشی در مناطق مختلف کشور در دست اجراست.

به گزارش نصر، میرهادی قره سید رومیانی در بازدید از مراحل پیشرفت ورزشگاه در حال احداث شهر بناب  گفت : تکمیل و بهره برداری این پروژه ها نیازمند ۵۲ همت است که ۳۰ همت آن باید به شرکت توسعه و تجهیز وزارت ورزش اختصاص داده شود و ۲۰ همت هم در اختیار مجموعه فنی ادارات کل ئرزش استانها قرار گیرد.
وی درباره ورزشگاه 15 هزار نفری بناب هم گفت: پیشرفت فیزیکی این ورزشگاه به بیش از ۹۰ درصد رسیده است و تا پایان بهمن امسال 1402 به بهره‌برداری می‌رسد.
معاون پارلمانی، حقوقی و امور استانهای وزیر ورزش و جوانان همچنین در نشست صمیمی روسای هیاتهای ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی بر توسعه ورزش همگانی تاکید کرد و گفت: با توسعه و ترویج ورزش همگانی، بستر مناسب برای فعالیت های قهرمانی و مدال آوری نیز فراهم خواهد شد و جامعه شاداب و سرحالی خواهیم داشت.
قره سید رومیانی ورزش آذربایجان شرقی را محرک ورزش کشور خواند و افزود: برنامه راهبردی برش ملی، برش استانی و برش بخشی در ۳۵۰ صفحه برای استان آذربایجان شرقی طراحی شده است و انتظار داریم سایر استان ها نیز از این برنامه راهبردی الگو برداری کنند.
ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی هم در این نشست گفت: ظرفیت ورزش استان آذربایجان شرقی در تمامی رشته های ورزشی بیشتر است و نبود حامی مالی باعث نزول ورزش در استان شده است و من مطمئن هستم که در هر رشته ورزشی در این استان سرمایه‌گذاری شود، می‌توانیم مدال و مقام به دست آوریم.
انتهای پیام/
 اجرای 4 هزار و 800 طرح ورزشی در کشور نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار