رئیس سـازمان صنعـت، معدن و تجارت آذربایجان شـرقی خبر داد:

حمایت ویژه از صنایع چرم و‌کفش استان

1402/02/28 - 11:37 - کد خبر: 92640 نسخه چاپی

نصر: رئیس سـازمان صنعـت، معدن و تجارت آذربایجان شـرقی از گشـایش خـط اعتباری تسـهیالت ویژه بـرای حمایت از صنایـع کوچـک در حـوزه چـرم و کفـش خبـر داد و گفت: فعالین صنعـت چـرم و کفش اسـتان برای اخذ تسـهیالت اقـدام کنند.

به گزارش نصر، صابـر پرنیان در جلسـه مشـترک با هیأت مدیـره صندوق ضمانت سـرمایه گذاری صنایع کوچک و جمعی از فعالین صنعـت کفش و چـرم آذربایجان شـرقی افـزود: به منظور بهرهمنـدی حداکثـری از موقعیت ایجاد شـده، کارگروهی متشـکل از اتـاق بازرگانـی، خانـه صمـت اسـتان، فعالین صنعـت چـرم و کفـش و سـازمان صمـت تشـکیل مـی شـود کـه در ایـن زمینـه از فعالین بخـش چـرم و کفش درخواسـت میکنیم تا بـرای اخذ تسـهیالت اقدامات لازم را انجـام دهند.
وی افـزود: با توجه به شـرایط ایجاد شـده کارگـروه ویژه باید تا ده روز آینـده افـراد متقاضـی را بـه صندوق معرفـی کند تا با بهره مندی از این تسـهیالت شـاهد پویایی و رشد این صنعت در استان باشیم.
وی بـا بیـان اینکه افـرادی که در زنجیره چرم در سـال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۰ تسـهیلات دریافـت کـرده اند تـا ۵ درصد سـهم سودشـان از طریق صندوق قابل برگشـت است، ادامه داد: در ایـن زمینـه کارگـروه بایـد افـراد مـورد نظـر را تا دو هفتـه آینده احصا‌ کند تـا به بهرهمنـدی واحدهای تولیدی کمک شـود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: صندوق ضمانت سـرمایه گـذاری صنایع کوچـک میتواند به راحتـی ضمانـت نامه صـادر کند تـا واحدهـا از ایـن وضعیت بهرهمند شـوند و در اخذ تسـهیالت مشـکلی ایجاد نشود.
انتهای پیام/
حمایت ویژه از صنایع چرم و‌کفش استان نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار