رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی خبر داد:

تبریز، شهر کسب و کار

1402/02/27 - 18:42 - کد خبر: 92606 نسخه چاپی

نصر، رئیس سازمان صمت استان گفت: برگزاری همایش های کسب و کار امروزه بیشتر احساس می شود و امیدوارم جوانان بستر های استان را شناسایی و استفاده کنند و فضا به سمتی سوق یابد که از کارمند پروری خارج و به سمت کارآفرین پروری حرکت کنیم.

به گزارش نصر، صابر پرنیان، رئیس سازمان صمت استان در اولین همایش ملی شرکت های برتر فعال در حوزه فین تک و تامین مالی استارتاپی با تقدیر از فعالان این حوزه گفت؛ تبریز مهد تجارت است و از صدها سال قبل در این شهر تجارت انجام می دادند که به همین خاطر تبریز را با عنوان شهر کسب و کار می شناسند.
وی در ادامه افزود: برگزاری چنین همایش هایی موجب بهبود کسب و کار و تولید ثروت می شود لذا امیدواریم علاقه مندان به این حوزه بهره برده و وارد فضای کسب و کار شوند.
پرنیان با اشاره به تفاوت بین فضای سنتی و مدرنیته کسب و کار تصریح کرد: امروزه رقابت بین فضای سنتی و مدرنیته وجود دارد و مدل های جدید و به روز مدل های سنتی را به چالش کشیدند و در نهایت آنرا غرق می کنند. فضای حمایتی سیستم حمایت از استارتاپ های مالی بوده و بایستی از آنها حمایت کرد.
رئیس سازمان صمت استان در پایان با بیان اینکه تبریز شهر فرصت هاست، گفت: برگزاری چنین همایش هایی امروزه بیشتر احساس می شود و امیدوارم جوانان بستر های استان را شناسایی و استفاده کنند و فضا به سمتی سوق یابد که از کارمند پروری خارج و به سمت کارآفرین پروری حرکت کنیم.
انتهای پیام/
تبریز، شهر کسب و کار حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار