احمدعلیرضا بیگی؛

فضای مجازی جزء حقوق مردم است

1402/02/28 - 16:34 - کد خبر: 92604 نسخه چاپی

نصر، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت:  تعداد زیادی از مردم کسب و کار خود را در فضای مجازی ایجاد کرده و خود را مطرح کردند و هم اکنون از آن بهره می برند بنابراین نمی توان به راحتی فضا را برای تلاشگران در این حوزه محدود کرد چراکه فضای مجازی جزء حقوق مردم است و مانند اکسیژنی برای مردم می باشد لذا نباید مردم از آن منع شوند‌.

به گزارش نصر، احمدعلیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو، در اولین همایش ملی شرکت های برتر فعال در حوزه فین تک و تامین مالی استارتاپی، با اشاره به جایگاه اینترنت در شرایط کنونی گفت: آماده شدن برای پذیرفتن تغییرات و ظهور اینترنت تحولات عظیمی در روابط جامعه جهانی ایجاد کرده است و تغییرات بزرگی در این زمینه شاهد خواهیم بود.
وی در ادامه افزود: همانطور که تلوزیون با گذر زمان به درون خانواده ها راه یافت، اینترنت نیز به زندگی مردم راه یافته و تحولات مهمی ایجاد کرده است.
بیگی با بیان اینکه نباید به دلیل برخی ایرادات فضای اینترنتی را محدود کرد، خاطرنشان شد: نمی توان ادعا کرد چون برخی ها از اینترنت به طور نامناسب استفاده می کنند بایستی در آن را تخته کرد چراکه اینترنت انقلابی در روابط ایجاد کرده است.
این نماینده مجلس ادامه داد: بایستی تلاش کنیم در زمینه تکنولوژی با دنیا منطبق شویم و مردم از این امکانات بهره مند شوند.
بیگی در پایان گفت: تعداد زیادی از مردم کسب و کار خود را در فضای مجازی ایجاد کرده و خود را مطرح کردند و هم اکنون از آن بهره می برند بنابراین نمی توان به راحتی فضا را برای تلاشگران در این حوزه محدود کرد. فضای مجازی جزء حقوق مردم است و مانند اکسیژنی برای مردم می باشد لذا نباید مردم از آن منع شوند‌. امروزه حتی دورترین روستا ها از اینترنت برای توسعه گردشگدی استفاده می کنند لذا نباید در مقابل چنین تغییرات ایستادگی کرد.
انتهای پیام/
فضای مجازی جزء حقوق مردم است حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار