کارشناس ارتباطات تاکید کرد:

لزوم ارتقای جایگاه روابط عمومی در سازمان ها

1402/02/26 - 14:06 - کد خبر: 92544 نسخه چاپی

نصر: کارشناس ارتباطات در گفتگو با آزانس خبری نصر ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: روابط عمومی ها و رسانه ها، دو بال مهم اطلاع رسانی به جامعه هستند که می توانند با کمک یکدیگر به گردش آزاد اطلاعات و کسب وجهه سازمان و اعتماد مردم یاری برسانند.

به گزارش نصر، طاهر خیری افزود: روابط عمومی ها باید برای ارتباط دائمی و علمی با رسانه ها همیشه پیشقدم باشند، تا بتوانند از پتانسیل های موجود در عرصه رسانه ها بهره های بیشتری ببرند و فقط به برگزاری و تشکیل جلسه های مطبوعاتی و نشست خبری اکتفا نکنند.
وی با بیان اینکه تحقق این مهم یعنی استفاده بهتر و بیشتر از توان رسانه ها منوط به ایجاد و تعامل منطقی وعملی با رسانه هاست،گفت: سهم روابط عمومی ها و تلاش برای ایجاد این ارتباط بسیار بالاست. آنها هستند که باید برای ایجاد ارتباط به سراغ رسانه ها بروند.
این فعال رسانه ای با اشاره به اینکه روابط عمومي زماني مي تواند نقش راهبردي خود را در سازمان ايفا کند که در تشکيلات و سازمان جايگاه مناسبي داشته و بتواند جايگاه خود را حفظ نمايد،تصریح کرد: روابط عمومی پویـا و کارآمد ، روابط عمومی است که بتواند برای حل مشکلات ارتباطی سازمان، برنامه‌ ارتباطی راهبردی منطقی و مستدلی طراحی و ارائه کند. 
خیری یادآور شد: برخی ها فکر می کنند وظیفه روابط عمومی صرفا نصب بنر و یا پارچه نویسی است در حالیکه این رشته و شغل علاوه بر اینکه یک علم است هنر هم محسوب می شود.روابط عمومی یعنی هنر ارتباط برقرار کردن و نفوذ در افکار عمومی.
وی ادامه داد: روابط عمومي اتاق فكر سازمان است.اين روابط عمومي است كه منشور اخلاقي سازمان را تدوين مي كند و فرهنگ سازماني را در داخل سازمان نهادينه مي سازد.
انتهای پیام/
لزوم ارتقای جایگاه روابط عمومی در سازمان ها نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار