وزیر راه و شهرسازی:

گران فروشان بلیت هواپیما به تعزیرات معرفی می‌شوند

1402/02/25 - 18:28 - کد خبر: 92518 نسخه چاپی

نصر: وزیر راه و شهرسازی گفت: گران فروشی بلیت تنها از طریق برخی سایت ها اتفاق افتاده است که تمامی آنها به تعزیرات معرفی می‌شوند.

به گزارش نصر، مهرداد بذرپاش گفت: بلیت  هواپیما کم نشده حتی بیشتر هم شده  اما طی صحبتی که مسئولان سازمان هواپیمایی  انجام دادند اقدامات جدیدی برای کنترل بهتر این بخش صورت خواهد گرفت.
به گفته وزیر راه وشهرسازی،  برخی از بلیت ها در شبکه ی غیر رسمی می‌رود و عده ای از سوداگران آنها را گران می کنند تا به مردم  فروخته شود اکنون یک سری از ایرلاین ها رعایت میکنند و ایرلاین های دیگر هم به عوامل فروش  واگذار می کنند و در قالب چند لایه عرضه می شود.
او می‌گوید: از مسئولان  سازمان هواپیمایی درخواست شده  که هر چه سریع‌تر پلتفرم مخصوص عرضه بلیت را ارائه دهند که رفتند طراحی آن را انجام دهند،کسانی که با آبروی این صنعت بازی می‌کنند و به مردم اجحاف میکنند هم معرفی به دستگاه قضایی می‌شوند.
بذرپاش  گفت: همه بلیت ها که گران نشده و  چند فقره هایی که در بعضی از سایت ها فروخته میشود قیمت های مصوب نیست. 
او گفت: اگر شرکت هواپیمایی گران فروشی کند مستقیما به تعزیرات معرفی می‌شود و اگر به عوامل فروش لایه های بعدی مربوط باشد آنها هم به طور جد لغو مجوز شان انجام میشود و به مراجع رسمی قضایی هم معرفی میشوند.
انتهای پیام/
گران فروشان بلیت هواپیما به تعزیرات معرفی می‌شوند باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار