رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان؛

رقیه شجاعی برای پاراالمپیک توکیو حاضر می‌شود

1398/09/21 - 09:51 - کد خبر: 9245 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان گفت: رقیه شجاعی از ورزشکاران ملی پوش و قهرمانی زنجانی فعال در رشته تیراندازی با تفنگ بادی، در اردوی آمادگی حضور دارد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، مهدی مرادی امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: این ورزشکار مطرح و شاخص زنجان با حضور در اردوی تیم ملی، خود را برای بازی های پاراالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، آماده می‌کند.

وی اظهار داشت: شجاعی در مسابقات جهانی قهرمانی جانبازان و معلولان جهان که از ۱۶ تا ۲۸ مهر ماه امسال در سیدنی استرالیا برگزار شد موفق به کسب سهمیه شد.

رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان گفت: این ورزشکار اخلاقمدار و قدر زنجانی از توانمندی بالایی در رشته تیراندازی با تفنگ برخوردار بوده و تاکنون نیز با حضور در مسابقات کشوری و برون مرزی، موفقیت‌های زیادی را به دست آورده است.

مرادی با بیان اینکه در زمان حاضر ۶ ورزشکار در رشته تیراندازی با تفنگ در زنجان فعال هستند، افزود: مرتضی ابراهیمی بسکتبالیست زنجانی عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران نیز در قالب تیم ملی به این رقابت‌ها اعزام خواهد شد.

وی ادامه داد: تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران توانست در مسابقات آسیا - اقیانوسیه، مقام سوم را کسب کند و توانست جواز حضور در بازی های پاراالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را به دست آورد.

مرادی اظهار داشت: تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان نیز که از وجود لیلا عباسی و رقیه امیری از ورزشکاران منتخب زنجان در مسابقات آسیا - اقیانوسیه، بهره‌مند بود در جایگاه پنجم قرار گرفت و نتوانست سهمیه پاراالمپیک را کسب کند.

انتهای پیام/
رقیه شجاعی برای پاراالمپیک توکیو حاضر می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار