به مناسبت کسب مدال وزنه‌برداران ایرانی در پیکارهای آسیا؛

آیت‌الله رئیسی: قهرمانی وزنه‌برداران توانمندی‌ فرزندان ایران را به نمایش گذاشت

1402/02/24 - 12:09 - کد خبر: 92404 نسخه چاپی

نصر: رئیس جمهور با تبریک قهرمانی وزنه‌برداران کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا در کره جنوبی اظهار امیدواری کرد، در سایه عنایات الهی و همت والای این غیورمردان، شاهد توفیقات روزافزون ورزشکاران کشورمان در دیگر میادین ورزشی باشیم.

به گزارش نصر، سیدابراهیم رئیسی در این پیام که روز یکشنبه منتشر شد، آورده است: قهرمانی مقتدرانه و غرورانگیز وزنه‌برداران سرافراز کشورمان در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا در کره جنوبی که بار دیگر توانمندی‌های فرزندان شایسته این مرز و بوم را در قاره کهن به نمایش گذاشت، به مردم قهرمان‌پرور ایران تبریک می‌گویم.
رئیس جمهور نوشت: درود و سلام بر این دلاوران و سپاس از مربیان و دست‌اندرکاران آنان که با تلاش‌های ارزنده خود موجب شادمانی ملت بزرگ ایران شدند.
آیت‌الله رئیسی ضمن اظهار امیدواری برای کسب توفیقات روز افزون وزنه برداران افزود: امیدوارم در سایه عنایات الهی و همت والای این غیورمردان، شاهد توفیقات روزافزون آنان در دیگر میادین ورزشی باشیم.
پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی آسیا به عنوان یکی از گزینشی‌های المپیک پاریس روزهای ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت در جینجو کره‌جنوبی برگزار شد. تیم ملی وزنه‌برداری مردان ایران با کسب ۶۳۵ امتیاز بالاتر از ازبکستان ۶۳۱ امتیازی و چین ۶۰۸ امتیازی به عنوان قهرمانی قاره کهن رسید.
انتهای پیام/
آیت‌الله رئیسی: قهرمانی وزنه‌برداران توانمندی‌ فرزندان ایران را به نمایش گذاشت خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار