مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و میراث فرهنگی در دیدار با مدیر مسئول «نصر»:

«نصر» دغدغه مند حوزه میراث فرهنگی

1402/02/24 - 11:22 - کد خبر: 92399 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی آژانس خبری تحلیلی نصر را رسانه دغدغه مند حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عنوان کرد. 

به گزارش نصر، روز شنبه 23 اردی بهشت ماه 1401 امیرکریم زاد شریفی مدیرمسئول نصر با احمد حمزه زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی دیدار و گفت و گو کرد. 
 حمزه زاده  مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در این دیدار با تاکید به نقش مهم رسانه ها در اعتلای تاریخ و فرهنگ آذربایجان، آژانس خبری تحلیلی نصر را از رسانه های مهم و موثر در این راستا عنوان کرد و گفت: نصر همواره با پرداختن به دغدغه های سه حوزه کاری این اداره کل، در تلاش است تا به معرفی ظرفیت ها و پیگیری مطالبات  مردمی در این سه حوزه بپردازد. 
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی ادامه داد: انتخاب نصر به عنوان یکی از 20 رسانه برتر کشور گواه این حقیقت است که با جلب نظر و توجه مخاطبان توانسته اعتماد عمومی را به خوبی جلب کرده و تاثیر لازم را بگذارد. 
حمزه زاده اظهار داشت: این اداره کل همواره از جریان سازی های موثر در راستای حفظ و حراست از مواریث فرهنگی حمایت می کند، بر همین اساس از تمامی تلاش های آژانس خبری تحلیلی نصر در این راستا قدردانی می کنم. 
امیرکریم زاد شریفی مدیرمسئول آژانس خبری تحلیلی نصر نیز در این دیدار با بیان اینکه ارتباط مستمر نهادها و دستگاه های اجرایی با رسانه ها میتواند موجب پیشبرد اهداف فرهنگی این منطقه شود، ادامه داد: آژانس خبری تحلیلی نصر همواره در تلاش بوده تا با جریان سازی های مفید، انعکاس مطالبات مردمی و طرح سوالات هدفمند در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اهداف خود را مبنی بر جلوگیری از هرگونه دخل و تصرف و آسیب به عنوان یک رسانه دغدغه مند پیش ببرد. 
کریم زاد اظهار داشت: بر این باورم که رسانه ها همواره می توانند با ظرفیت تاثیرگذاری و همراهی مخاطبان خود، اقدامات ویژه ای را در راستای اهدافی چون صیانت از مواریث فرهنگی انجام دهند، لذا این رسانه همواره در حفظ رسالت خود پایبند خواهد بود.
انتهای پیام/
«نصر» دغدغه مند حوزه میراث فرهنگی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار