مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری تبریز :

سایت ساماندهی سگ‌های بلاصاحب پایان خرداد به بهره برداری می رسد 

1402/02/24 - 11:04 - کد خبر: 92395 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری تبریز گفت: سایت ساماندهی سگ‌های بلاصاحب با اعتبار شش میلیارد تومان در دست اجرا است که پایان خرداد تحویل داده می‌شود و به بهره برداری می‌رسد. 

به گزارش نصر، صد و سی و ششمین جلسه علنی شورای شهر تبریز صبح امروز برگزار شد، دستور جلسه دوم این جلسه گزارش شهردار کلانشهر تبریز در رابطه با حوزه پسماند شهرداری بود که "حبیبه هراتی" مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری تبریز گفت: 53 و نیم میلیارد تحقق بودجه در سال‌گذشته داریم که 114 درصد می‌شود و بودجه سال جاری 110 میلیارد است که 88 میلیارد آن عمرانی و مابقی جاری است.
وی ادامه داد: 961 تن میانگین تولید زباله روزانه در تبریز است. و تعداد کارگران در این حوزه 1410 نفر است.
هراتی افزود: سال گذشته شرکت تولید کمپوست مقرر شده بود تا سه ماه از طریق ماده 48 مصالحه و خلع ید شود که تغییر قاضی موجب تأخیر در صدور حکم شده است. 
مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری تبریز افزود: کلیه پسماندها در ایستگاه موقت، بارگیری شده و به مرکز دفن  ارسال می‌شود. 
وی خبر داد: سایت ساماندهی سگ‌های بلاصاحب با اعتبار شش میلیارد تومان در دست اجرا است که پایان خرداد تحویل داده می‌شود و به بهره برداری می‌رسد.
هراتی افزود: بیش از 80 درصد هزینه‌ها در مرحله جمع آوری است که دلایل آن بالا بودن تعداد نیرو در جمع آوری زباله و دلیل دیگر پراکندگی تجمع زباله به دلیل عدم آموزش صحیح مردم است.
وی خبر داد: 10 دستگاه کمپرسی، 4 دستگاه کشنده و 12 نیسان به قیمت دولتی و دو دستگاه سیم تریلی مسقف و مجهز با مخزن شیرابه خریداری شده و تعمیر چهار دستگاه سیم تریلر هم انجام شده است.
انتهای پیام/
سایت ساماندهی سگ‌های بلاصاحب پایان خرداد به بهره برداری می رسد  محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار