رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

سقف مولدسازی دانشگاه علوم پزشکی تبریز سه هزار میلیارد تومان است

1402/02/24 - 10:41 - کد خبر: 92390 نسخه چاپی

نصر: رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به نقش مهم مصوبات سفر استانی هیات دولت به آذربایجان شرقی در توسعه بخش سلامت، گفت: برای مولدسازی املاک دانشگاه اهتمام جدی داشته و کمیته ای در این زمینه تشکیل شده است و سقف مولدسازی این مصوبه سه هزار میلیارد تومان است.

به گزارش نصر، دکتر بهمن نقی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، مولدسازی املاک را یکی از مصوبات مهم سفر استانی سال گذشته هیات دولت به استان برشمرد و اظهار کرد: بر همین اساس مجوزهای لازم برای فروش املاک دانشگاه علوم پزشکی تبریز صادر شد که از این نظر تنها دانشگاه کشور هستیم که چنین مجوزی داده شده است.
وی اظهار کرد: همان طور که اشاره شد بر اساس این مجوز دانشگاه علوم پزشکی تبریز می تواند تا سقف سه هزار میلیارد تومان مولدسازی کرده و منابع حاصل از آن به طور کامل در اختیار استان بوده و ریالی از این مصوبه به مرکز عودت داده نخواهد شد که موضوعی بسیار مهم و تعین کننده به شمار می رود.
نقی پور مدت زمان اجرای مصوبه فوق را ۲ ساله اعلام و اضافه کرد: منابع مالی مولدسازی املاک دانشگاه علوم پزشکی تنها در امور مربوط به سرمایه گذاری در بخش سلامت هزینه می شود که زمینه هزینه این منابع در حوزه عمران و سرمایه ای پیش بینی شده است.
به گفته وی تاکنون در این زمینه تعداد ۲ قطعه زمین به مزایده رفته است.
تکمیل بیمارستان یکهزار تختخوابی تبریز یکی از محل های هزینه کرد منابع حاصل از فروش املاک است
رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز تکمیل بیمارستان بزرگ یکهزار تختخوابی تبریز را یکی از محل های اصلی هزینه کرد منابع حاصل از فروش املاک این مجموعه بیان و اظهار کرد: دولت سیزدهم برای تداوم عملیات اجرایی این طرح تصمیم جدی دارد، به طوری که ۱۵ ماه قبل این طرح را با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی تحویل گرفتیم و در حال حاضر مرحله اول آن به پیشرفت بیش از ۲۵ درصدی و اسکلت بندی بخش نخست آن نیز به اتمام رسیده است.
نقی پور رشد قابل توجه بخش دوم بیمارستان هزار تختخوابی را مورد اشاره قرار داد و افزود: اکنون سقف طبقه پنجم زده می شود و در بخش های سوم و چهارم نیز اقداماتی انجام شده و موتورخانه این مجموعه بسیار عظیم در دست ساخت است.
وی ابراز امیدواری کرد با اجرای مصوبه مربوط به مولدسازی املاک تا آخر امسال بخش هایی از قسمت های اول و دوم بیمارستان هزار تختخوابی آماده افتتاح و بهره برداری شود.وی ابراز امیدواری کرد با اجرای مصوبه مربوط به مولدسازی املاک تا آخر امسال بخش هایی از قسمت های اول و دوم بیمارستان هزار تختخوابی آماده افتتاح و بهره برداری شود.
به گزارش ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی مرکز آذربایجان شرقی با داشتن حدود ۹ هزار دانشجو در ۲۰۰ رشته تحصیلی و ۳۳ واحد آموزشی جزو دانشگاه های برتر کشور به شمار می رود و در حال حاضر ۱۹۰ دانشجوی خارجی نیز در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.
دانشگاه علوم پزشکی تبریز ۹۰۰ عضو هیات علمی دارد و با برخورداری از ۳۰ مرکز تحقیقاتی تاکنون حدود ۱۰ هزار طرح تحقیقاتی را به جامعه علمی ارایه کرده است.
۱۳ مرکز آموزشی و درمانی، ۳۰ مرکز تحقیقاتی، توسعه و رشد فناوری و تعداد ۱۹ شبکه بهداشت از جمله امکانات دانشگاه علوم پزشکی تبریز می باشد.
سقف مولدسازی دانشگاه علوم پزشکی تبریز سه هزار میلیارد تومان است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار