خبر/

ریالی بابت کسب مقام سوم جام جهانی دریافت نکردیم

1402/02/23 - 22:51 - کد خبر: 92370 نسخه چاپی

نصر، لژیونر تبریزی تیم ملی هاکی ایران گفت: مهم ترین تفاوتی که در ورزش ترکیه و ایران وجود دارد اهمیت دادن زیاد مسئولین ورزشی ترکیه به ورزشکاران و بخصوص ورزشکاران ملی‌پوش شان است و این برای یک ورزشکار خیلی مهم است که از طرف مسئولین حمایت شود و باخیال راحت به ورزش حرفه ای خود ادامه دهد.

به گزارش نصر، مهدی شاهرخی بازیکن تبریزی تیم ملی هاکی ایران که در مسابقات جام جهانی به همراه تیم ملی مقام سوم را بدست آورده بود، در گفتگو بانصر بیان کرد: جام جهانی بزرگترین رویداد ورزشی هاکی هست که ما توانستیم در این رقابت ها کسب مقام سوم جهان رو دوباره تکرار کنیم.
وی در ادامه افزود: به جرئت می توان گفت سخت ترین و بزرگترین کار را انجام دادیم چراکه سطح هاکی اروپا با آسیا قابل مقایسه نیست و اروپایی ها بهترین های جهان بودند.
این ملی پوش تبریزی در خصوص حضور در لیگ ترکیه گفت: لیگ ترکیه سطح خاص خودش را دارد و من یک سال تجربه حضور در این کشور را داشتم و این سال دوم هست که بایک تیم دیگر تجربه خواهم کرد و انگیزه فراوانی برای لیگ برتر ترکیه و جام باشگاه های اروپا که طی روز های آینده برگزار خواهد شد، دارم.
شاهرخی با اشاره به تفاوت های ورزش ایران و ترکیه خاطرنشان کرد:مهم ترین تفاوتی که در ورزش ترکیه و ایران وجود دارد اهمیت دادن زیاد مسئولین ورزشی ترکیه به ورزشکاران و بخصوص ورزشکاران ملی‌پوش شان است و این برای یک ورزشکار خیلی مهم است که از طرف مسئولین حمایت شود و باخیال راحت به ورزش حرفه ای خود ادامه دهد.
وی همچنین در خصوص مهم ترین مشکلات فعلی خود اظهار داشت: مشکلات ورزشی که ما داریم مهم نبودن ورزشکاران درکشورمان است. در ایران همه چیز در فوتبال و والیبال خلاصه می شود و شاید باورتان نشود اما بعد از جام جهانی که ما سوم دنیا شدیم، ریالی پاداش نگرفتیم و این واقعا باعث دلسردی ورزشکارانی‌ می شود که روزی هشت ساعت زیرافتاب، زیرباران و… تمرین می کنند.
این ملی پوش در پایان گفت: امیدوارم مسئولین درد ما ورزشکاران را که چشم انتظار زیادی هم نداریم، ببینند و باحمایت ‌انگیزه دادن به ورزشکاران آنها را به پله های ترقی نزدیک کنند. مهم ترین مسابقات پیش‌رو هم بازی های لیگ اروپا و المپیک داخل سالن است که امسال برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
ریالی بابت کسب مقام سوم جام جهانی دریافت نکردیم حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار