سرپرست خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۷ تبریز خبر داد؛

پلمب ۱۲ مورد مشاغل مزاحم در جنوب غرب تبریز

1402/02/23 - 16:23 - کد خبر: 92355 نسخه چاپی

نصر: سرپرست خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۷ تبریز از پلمب ۱۲ مورد از مشاغل مزاحم در جنوب غرب تبریز طی ماه جاری خبر داد.

به گزارش نصر، رضا بهیارفر در تشریح این خبر گفت: واحد تشخیص مزاحمت شهرداری منطقه از ابتدای ماه جاری ۱۲ مورد از مشاغل مزاحم را پلمب و بیش از ۶۰ مورد اخطاریه ساماندهی مشاغل صادر کرده است.
وی این اقدامات را در راستای اجرای رای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ عنوان کرد و افزود: اخطارهای مکرر به صاحبان مشاغل که باعث سد معبر شده‌اند، داده شده و افرادی که در خصوص رفع این موانع اقدامات لازم را انجام نداده‌اند، محل کسب آنها پلمب شده است.
بهیارفر با بیان اینکه شهرداری منطقه در صورت رفع موانع و اجرای تعهدات لازم از سوی صاحبان مشاغل، مشاغل مورد نظر رفع پلمپ شده و امکان ادامه فعالیت را خواهند داشت، اظهار کرد: مشاغل مختلفی همچون میوه‌فروشان و تعمیرگاه‌ها در مسیرهای ابوذر، جلالیه، ۳۵ متری لاله، رواسان و اخماقیه پس از سه بار اخطار و ارجاع به کمیسیون بند ۲۰ پلمپ شده اند که در صورت اجرای تعهدات رفع پلمپ خواهند شد.
انتهای پیام/
پلمب ۱۲ مورد مشاغل مزاحم در جنوب غرب تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   جعفر   سال پیش  

لطفاً به خیابان نظام پزشکی سهیدنجاتی میدان معلم رسیدگی شود ترازوهای تقلبی دزدی وراهبندان و ماشینهای دوره دو جهت فروش میوه که همیشه مزاحم وقت افیک ولی سدمعبر ازخودیی لطفا‌خودشهرداررسیدگی کندباتشکر
پژوهشیار