قایقران سابق ملی‌پوش استان در گفت‌وگو با نصر:

خبر مهاجرتم به آلمان صحیح است/ فدراسیون قایقرانی هیچ حمایتی نکرد

1398/09/20 - 23:00 - کد خبر: 9235 نسخه چاپی

نصر: قایقران سابق ملی‌پوش استان گفت: به دلیل حمایت نکردن فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران و هیات قایقرانی استان مجبور به ترک خانواده و کشور خود شدم و از تمامی رویا و اهدافی که می توانستم در کشور خودم به آنها دست پیدا کنم دست کشیدم.

به گزارش نصر، پرستو مه نمای اقدم ملی‌پوش سابق قایقرانی استان خبر مهاجرت خود به کشور آلمان را تائید کرد و در گفت‌وگو با خبرنگار نصر گفت: بعد از مشکلات ایجادشده در هیات قایقرانی استان و شکایتی که خانم امیر شقاقی از بنده داشتند، حکم جلب من توسط  مسئولان هیات قایقرانی صادرشده بود که در این خصوص چند بار به منزل ما مراجعه کرده و قصد بازداشت من را نیز داشتند.

وی افزود:با توجه به حاشیه‌های که ایجاد شد و حکم محرومیت  بنده از طرف هیات قایقرانی صادر شد تصمیم به مهاجرت گرفتم و موضوع مهاجرت من کاملاً درست است و در صفحه شخصی اینستاگرام خود این موضوع را نیز اعلام کرده‌ام.
مه نمای اقدم گفت: در کشور آلمان فعالیت خود را در رشته قایقرانی ادامه می‌دهم و امیدوارم با عضویت در تیم قایقرانی آلمان به ورزش حرفه‌ای خود ادامه دهم.
قایقران سابق تیم ملی ایران گفت: به دلیل حمایت نکردن فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران و هیات قایقرانی استان مجبور به ترک خانواده و کشور خود شدم و از تمامی رؤیا و اهدافی که می‌توانستم در کشور خودم به آن‌ها دست پیدا کنم دست کشیدم.

وی تأکید کرد: این موضوع  که از این به بعد در کشوری به‌جز ایران فعالیت قایقرانی خود را ادامه خواهم داد و هر مقام و مدالی را که بتوانم کسب کنم به نام کشور آلمان تمام خواهد شد بسیار باعث اذیت من می‌شود.
انتهای پیام/
خبر مهاجرتم به آلمان صحیح است/ فدراسیون قایقرانی هیچ حمایتی نکرد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار