نصیرزاده:

ثابت کردیم تراکتور پرتماشاگرترین تیم آسیاست

1402/02/23 - 13:35 - کد خبر: 92334 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: باتوجه به حمایت بی‌نظیر هواداران‌مان از بازی‌های خانگی تیم، ثابت کردیم پرتماشاگرترین تیم آسیا هستیم.

به گزارش نصر، هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو، با اشاره به بازی مقابل نساجی، اظهار داشت: تراکتور در این بازی نیز همچون هفته‌های گذشته، فوتبال مالکانه، تهاجمی و جذابی به نمایش گذاشت و خدا را شکر سه امتیاز بازی را هم کسب کردیم و‌ هواداران خوشحال به خانه بازگشتند.
وی با تاکید بر اینکه تراکتور پرتماشاگرترین تیم آسیاست است، توضیح داد: این موضوع یک ادعا نیست؛ بلکه هواداران ما در عمل ثابت کرده‌اند که حمایت‌شان تنها به فضای مجازی ختم نمی‌شود و در سرما و گرما همواره پشتیبان تراکتور هستند.
نصیرزاده خاطرنشان کرد: سه تیم بالای جدول برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگند، اما نکته جالب ماجرا اینجاست که بازهم تعداد تماشاگران تراکتور در هفته بیست و نهم، بیشتر از تماشاگران بازی‌ آن تیم‌ها بود. باتوجه به استقبال فراتر از انتظار هواداران از بازی‌های تراکتور، بدون شک آمار پرتماشاگرترین تیم و بازی فصل بیست و دوم، در تسخیر پرشورهاست.
نصیرزاده با اشاره به اینکه تراکتور آخرین بازی خانگی فصل را پشت سر گذاشت، بیان کرد: جا دارد از تمامی هواداران‌مان به ویژه هواداران شهرستانی تراکتور که تحت هر شرایطی تیم محبوبشان را حمایت کرده‌اند، تشکر و قدردانی ‌کنم. همچنین از مسئولان سکوها نیز به خاطر کمک به برقراری نظم و تشویق منظم و یکصدا نهایت سپاس و قدردانی را دارم.
مدیرعامل باشگاه تراکتور در پایان تاکید کرد: باشگاه با رعایت اصل حرفه‌ای‌گری در مسیر ترسیم شده حرکت می‌کند و امید است شاهد افتخار آفرینی تراکتور و خوشحالی مردم خطه آذربایجان در فصل آتی مسابقات باشیم.
انتهای پیام/
ثابت کردیم تراکتور پرتماشاگرترین تیم آسیاست نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   حسن كريم زاد   12 ماه پیش  

مللت گلير اؤرانى دولدورور و اؤزى آغ اولور ،اما اؤزو قره ششگلانى و ايش باشيندا اولانلاردى كى استاديومون و يولونون اؤ پيس دورومون گؤرمزدن گليرلر و بير ايش گؤرمورلر
پژوهشیار